neděle

Bubínkový

Už kdysi dávno jsem četla radu ponechat výšivku v rámečku na vyšívání. Nedávno jsem někde viděla látky napnuté v bubínku, ale opravdu se mi zalíbila stránka s různými možnostmi využití tohoto rámečku. Já jsem si vyzkoušela vytvořit něco jako malý kapsář, vlastně spíš dekoraci, když už jsem si z ložnice na chalupě udělala beztak dílnu.

10 komentářů:

Ajka řekl(a)...

bezva nápad !

zcdl řekl(a)...

jeeej to je super napad! :)

Joanna řekl(a)...

Genialny pomysł!!!!!

Joanna řekl(a)...

Genialny pomysł!!!!!

kopretinka řekl(a)...

To bude hezká dekorace k Mundloskovi ;-).

Amelie řekl(a)...

paráda.

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Páni, to dobře vypadá :-)

Tereza řekl(a)...

jéééé

to by mě nenapadlo, fakt krásné využití

Hanake řekl(a)...

Super:-)

jana277 řekl(a)...

Super!Tiež mám asi 3 nevyužité, odložené, asi sa dám inšpirovať.