pátek

Andělé v parném létě

Když jsem si brala tři dny dovolené, kolegyně mi závistivě říkala: "Ty se máš, budeš mít pěkné počasí:. Brrr, nevím jestli teploty nad 30°C jsou pěkné počasí! Chtěla jsem udělat nějaký obrázek s dýněmi a vůbec nějaký podzim (je to moje nejmilejší období roku), ale v tom horku jsem myslela jen na anděly. A tak dnes padaly teplotní rekordy a já se snažila nevycházet ven a šít.
Celá souprava






Polštáře

Na stůl a malé prostírání



Závěs na stěnu

Krabička na něco (třeba ubrousky) a malá prostírka








2 komentáře:

  1. ahoj,moc hezké a moc milé já se také chystám na podzim a vypadá to že se nám vydaří.Přeji hezké dny a spoustu tvořivých nápadů ahoj libuše

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji. První komentář v zatím krátké historii mého blogu mne potěšil. Jana

    OdpovědětVymazat