sobota

Eko taška s návodem


Celý návod najdete TADY.
Pokud nejste členem blogu poznámky jamala, tento návod Vám pošlu zdarma v PDF souboru. 

Přeji příjemné nakupování.

31 komentářů:

  1. Další super návod. :-) Díky, že se s námi podělíš. Ráda k tobě nakukuji. Dáša -Daglarka. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani za tento návod Ti i já moc děkuji ,protože se mi taška už dřív líbila a chystala jsem se na ni ..teď se mi to hodí na vánoční dárek a nemusím nad ní dumat ... moc děkuji ,že jsi mi ulehčila práci ..tohle je bezva nákupka :-)) Táňa

    OdpovědětVymazat
  3. Super návod na tašku. Večer se dám dle návodu do šití. Ostatní návody jsou také bezvadné. Děkuji.Jindra

    OdpovědětVymazat
  4. krásne a jednodusse vytvoreny navod :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Bezva nápad, jsi šikulka:)Chodím často okukovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani ještě jednou moc děkuji za návod,jsi zlatá.Teď se to bude šít skoro samo :-)
    Gabča

    OdpovědětVymazat
  7. Po přečtení tvého blogu o ekotašce na Marině jsem hledala návod na webu a přivedlo mě to zase k tobě! Díky moc za návod. Je super.

    OdpovědětVymazat
  8. taška je fantastická !!!
    Moc se mi líbí,děkuji za podrobný návod...určitě jich u nás v rodině ježíšek pár nadělí "o)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, tento návod určite vyskúšam! Vyzerá perfektne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Janičko, díky za perfektní návod na tašku. M

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, děkuji moc za inspiraci a návod, ušila jsem prototyp - černá v kombinaci s látkou s notami - je supr. Ježíšek bude pilný a připraví jich více, to budou obdarovaní jásat! Díky, rada se nechám inspirovat Tvým blogem, díky za ochotu se podělit, Irena

    OdpovědětVymazat
  12. nekdy tu kouknu,fajn napady.chce toho vice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návody dávám zdarma a dělám v množství jaké zvládám při práci a momentálně s vážnými zdravotními problémy. Nové návody zatím nebudou. Ráda poradím i přes e-mail, který také není samozřejmostí. Samozřejmostí by měl být ale podpis u anonymního komentáře.

      Vymazat
  13. Jani ,prave teraz som jednu dokoncila, skvely postup DAKUJEM, trosku ma vytrapila, ale snad druha uz pojde lepsie ... si zlata ked to takto pre nas pripravujes ....este raz dakujem a nech Ti to krasne tvori aj nadalej nech Ta prsteky posluchaju ..... tesim sa na dalsie navody ktore vyskusam !!!
    pekny dnik
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super. Tak to mám radost. Já zkoušela různé typy, tato mi vyhovuje nejvíc. Nejlépe se skládá, dobře vypadá a ta kapsa tam není k zahození. J.

      Vymazat
  14. Jamalicko aj ja sa tesim moc, urcite budu dalsie, urobila som par chyb na, ktore si dam v buducnosti pozor, ano ta kapsicka je tam super ...dakujem TI a prajem vela zdravicka ...ja tiez viem co su to zada ...
    paaaaaaaa pekny vecer !

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý večer,
    děkuji, děkuji moc za Vaše stránky s pracovními postupy! Ráda na ně nahlížím a kochám se Vašimi krásnými výtvory. Dnes jsem se konečně inspirovala a ušila jsem ekotašku. Sice mi to trvalo daleko déle, není dokonalá jako ty Vaše, ale je to první vlaštovka:)
    Přeji pěkný den.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jani,právě jsem došila taštičku,trochu jsem si dělala co jsem chtěla,protože návod jsem četla rychle,ale vůbec to nevadí.Tím mám vymyšlené vánoční dárečky pro kolegyně do práce.A vlastně těch dárků bude víc,mám hodně velkou rodinu a tašek není nikdy dost.Děkuji za nápad a hezké dny,Štěpánka

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý večer,
    obdivuji Vaši práci a děkuji za názorný návod na EKO tašku. Právě jsem teď jednu dotvořila. Asi si ji nechám pro sebe, protože není tak precizní jako ta Vaše, ale líbí se mi. Ty další, které mám v plánu ušít už budou pro rodinu a známé jako dárky k Vánocům, snad se budou líbit i jim.
    Děkuji a přeji pěkný den. Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc .Dělala jsem ji i v pánském provedení a měla úspěch. https://lh3.googleusercontent.com/-JQIBuLXBo5M/UKaG8hmS-FI/AAAAAAAAKLg/_2F3YcXPoHc/s640/PB140206www.jpg
      Krásné šití přeji. Jana

      Vymazat
  18. Pekný podvečer Janka,

    pustila som sa do šitia tašky podľa Vášho návodu a ide to jedna radosť, jedna je už hotová, ale keď som skončila, tak som sa pýtala sama seba, či látku aj endlujete alebo nie...... kúpila som obyčajnú bielu bavlnu v IKEi a zdá sa mi že sa dosť strapká.
    ďakujem
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Jani. Tašku nejdříve sešívám tak, že si dám rub na rub a sešiju uzoučký šev. Pak obrátím lícem k líci a znovu odšiju, tak aby byl kraj schovaný - šije se tak i povelečení. U toho obrázku s kapsou je to napsané. Šev najdete přesně popsaný tady: http://www.moje-rodina.cz/tvoriva-dilna/sici-serial je to ten francouzský šev. Kásné šití přeju. Jana

      Vymazat
  19. Janka ďakujem, ja som to aj tak šila, ale pri druhej som to aj tak zaendlovala, snad to taške vadiť nebude. Ďakujem za super návody. Prajem krásny deň
    Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, děkuji za návod. Taška se mi velmi líbí a ráda bych si jí ušila, ale přestože jsem návod četla min. čtyřikrát, nejsem si v některých krocích jistá, jak postupovat (jsem v šití začátečník).
    - na prvním obrázku máte jedno ucho a i v návodu píšete v jednotném čísle...opravdu má taška ucho jenom jedno?
    - taška se do kapsy asi nebude skládat, že? Na posledním obrázku to vypadá, že je kolem tašky pouze "obtočená". Potom ale nerozumím tomu, proč se kapsa podkládá kusem látky proti vytržení. Z této věty mi zase přijde, že by se taška do kapsy skládat měla: "Dělám ji dvojitou, do horní části dám proužek vliselínu a v dolní části nechám otvor na otočení".
    - a poslední věc. Ráda bych dno šila dle Vašeho návodu http://jamala-jamala.blogspot.cz/2014/08/na-tasticky-na-nakupky.html , ale v tom případě nevím, jak udělat francouzské švy (pokud to vůbec jde).

    Omlouvám se za dlouhý komentář a nejspíš hloupé dotazy a předem děkuji za odpověď. Přeji hezký den, Janina

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den.
    Ucha jsou dvě, jako na klasické tašce, doplnila jsem do popisu.
    Taška se neskládá do kapsy. Přehne se zespodu, pak seshora - těsně podle kapsy, pak totéž se stran a nakonec se zapne knoflík. Po rozložení není taška pokrčená a složená vypadá jako peněženka. Dá se to šít bez kapsy, našije se jen čtverec z barevné látky. Kapsu můžete šít dvojitě nebo jen dvakrát zahnout nahoře a prošít a našít, ale patk tam máte švy. Nemusíte vystužit vlizelínem, protože pak bude vrch dvakrát zahnutý, čili vystužený. I když se do kapsa taška neskládá, tak kapsa je našitá na nepodloženém plátně, proto podkládám z rubu, aby se nevyškubla, když do ní budete dávat třeba něco těžšího. Je to klasický krejčovský postup.
    Pokud chcete ten složený rožek, tak vám tyto švy opravdu nepůjdou, musíte entlovat nebo rožek jen odšít. Jana

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den, moc Vám děkuji za odpověď, teď už je mi to jasné :-). Hezký den, Janina

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den, zajímalo by mne zda je návod stále k dispozici nebo je je již stažen? Nějak ho tady totiž nevidím :) , tak bych ráda věděla jestli je chyba u mě, nebo ne. Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění, už jsem aktualizovala odkaz na celý návod. Dávala jsem návody na jedno místo. Na stránce návody by měly fungovat všechny odkazy správně. Příjemné šití. Jana

      Vymazat
    2. Ano už vidím :). Moc děkuji a přeji hezký den, Monika

      Vymazat