neděle

Sklízím jahody

Tak to šlo docela rychle. Myslím tím jaro. Meteorologové slibují opět ochlazení, ale já už stihla i sklizeň jahod. Látku s jahodami jsem kupovala loni a původní myšlenka byly na košíčky. A protože jsem jí měla dost, přidělala jsem prostírání.
Takové ty technické záležitosti jsem opět sepsala v poznámkách.
Krásný den přeji. Jana

13 komentářů:

  1. to je krásne nakombinované :) jahody v drevenom košíku... presne mi to pripomína jahodové brigády na strednej škole ... aaach .... :) vďaka za pripomenutia milých zaprášených spomienok :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé...z těch jsem také šila,ale neměla jsem to tak hezké :)
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  3. Košíček jahoďáček je prima a prostíráníčka vypadají skvěle.
    Dík za návštěvu u mne. Tvá pochvala vždy potěší. Pa. M.

    OdpovědětVymazat
  4. jaj to je pěkně nakombinované!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezke ,pekne nakombinovane.

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, ještě do něj sehnat čerstvé jahody, ale to bys musela zajít za měsíčky:-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc pěkné prostírání i košíček, ten určitě někdy zkusím. Máš krásně barevně sladěné a dokonale ušité.

    OdpovědětVymazat
  8. To je to zase celé pěkné!.... V.

    OdpovědětVymazat
  9. No to je paráda. Moc hezky nakombinované... Jaro a s ním jarní tvoření už je opravdu tady.
    Díky za krásné pokoukání.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som ... prichádzam na jahody ... byvaju u vás dvanásti mesiačikovia ...:}

    OdpovědětVymazat
  11. Jani to je fantastickeeeeeeeeeeee, tie latky su super ,kam na ne chodis????? krasne zladene a nadherne vypracovane akov zdy .... dik za inspiraciu !! pekny dnik a vela krasnych slnieckovych a tovrivych dni !!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Fantastycznie wykorzystana latka ;)
    Podziwiam ... prace takie radosne i estetyczne !
    Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat