středa

Chňapka - návod

Chňapky z předchozího příspěvku jsem háčkovala podle fotky, kteru jsem si udělala na dovolené. Zkusila jsem sepsat, jak jsem je postupovala.
Tato chňapka je háčkovaná z Lady. Uháčkovala jsem 9 řetízkových ok (ř.o.) + 1 oko na otočení. U tenčí příze jsem dělala 11 ř.o. + 1 ř.o. na otočení. Pak jsem háčkovala 4krátké sloupky (kr. sl.) do každého ř.o. Do pátého ř.o. jsem uháčkovala 3 kr. sl. a do zbývajících 4 ř.o. opět kr. sl. Ř.o. na otočení jsem nebrala jako kr. sl. 

 Druhou řadu a ostatní stejně -
po kr. sl. jeden kr. sl. do kr. sl. předchozí řady. Jen do prostředního opět 3 kr. sl
Třetí a čtvrtou řadu jsem háčkovala světlou přízí.


 Barvy jsem po dvou řadách střídala.

Končila jsem 2 řadami tmavé příze. S poslední řadou jsem chňapu obháčkovala řadou kr. sl. a zároveň uháčkovala 9 ř.o. na poutko. Počet ok ma poutko jsem dělala stejný jako v první řadě.

Pro uháčkování poslední řady jsem práci obrátila a háčkovala pikotky ze 3 ř.o. a  mezi nimi 4 kr. sl. První kr. sl. po pikotce jsem dělala do stejného oka jako předchozí. Přes řetízková oka poutka jsem uháčkovala krátké sloupky.
Pěkný den. Jana


8 komentářů:

  1. Je moc pěkná. Děkuji za návod.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, chńapky jsou prima. A udělala jsi bezvadný popis.. Asi půjdu hledat háček.M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani je super ..děkuji ...přeji krásný den ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Super popis! Ty jsi skvělá popisovačka!
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  5. parádní popis... určitě to taky zkusím. Háčkování je moje oblíbená technika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Jde to rychle a moc pěkně to vypadá. j.

      Vymazat
  6. Děkuji za bezva návod! Pracovala jsem s tričkovou přízí a chňapka nejen že báječně funguje, ale je i moc hezká. Jste šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za odezvu. Z tričkoviny bude i praktičtější, protože bude lépe izolovat. Super nápad. Jana

      Vymazat