středa

Chňapka - návod

Chňapky z předchozího příspěvku jsem háčkovala podle fotky, kteru jsem si udělala na dovolené. Zkusila jsem sepsat, jak jsem je postupovala.
Tato chňapka je háčkovaná z Lady. Uháčkovala jsem 9 řetízkových ok (ř.o.) + 1 oko na otočení. U tenčí příze jsem dělala 11 ř.o. + 1 ř.o. na otočení. Pak jsem háčkovala 4krátké sloupky (kr. sl.) do každého ř.o. Do pátého ř.o. jsem uháčkovala 3 kr. sl. a do zbývajících 4 ř.o. opět kr. sl. Ř.o. na otočení jsem nebrala jako kr. sl. 

 Druhou řadu a ostatní stejně -
po kr. sl. jeden kr. sl. do kr. sl. předchozí řady. Jen do prostředního opět 3 kr. sl
Třetí a čtvrtou řadu jsem háčkovala světlou přízí.


 Barvy jsem po dvou řadách střídala.

Končila jsem 2 řadami tmavé příze. S poslední řadou jsem chňapu obháčkovala řadou kr. sl. a zároveň uháčkovala 9 ř.o. na poutko. Počet ok ma poutko jsem dělala stejný jako v první řadě.

Pro uháčkování poslední řady jsem práci obrátila a háčkovala pikotky ze 3 ř.o. a  mezi nimi 4 kr. sl. První kr. sl. po pikotce jsem dělala do stejného oka jako předchozí. Přes řetízková oka poutka jsem uháčkovala krátké sloupky.
Pěkný den. Jana


6 komentářů:

Katka řekl(a)...

Je moc pěkná. Děkuji za návod.

Marie Králová řekl(a)...

Jani, chńapky jsou prima. A udělala jsi bezvadný popis.. Asi půjdu hledat háček.M.

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Jani je super ..děkuji ...přeji krásný den ♥

Anonymní řekl(a)...

Super popis! Ty jsi skvělá popisovačka!
Pa Hana

danku řekl(a)...

parádní popis... určitě to taky zkusím. Háčkování je moje oblíbená technika :)

jamala řekl(a)...

Díky moc. Jde to rychle a moc pěkně to vypadá. j.