neděle

Já jsem muzikant

Já muzikant rozhodně nejsem, mám apsolutní hudební hluch (tak mne napadá, že budu i špatný krbař). Aplikace jsou pro Deky z lásky, projekt 77 Eda. Eda v ní má poznat písničku Já jsem muzikant.

Eda je nevidomý a tak jsou to 3D aplikace. Šila jsem takové aplikace poprvé - nejdříve jsem si musela vymyslet nějaký postup. Ne že bych nikdy o žádné aplikace na netu nezakopla, ale řekla jsem si, že si to udělám po svém. Do poznámek jsem to sepsala. Na našívání šňůrek, paliček, strun a smyčce jsem použila opět patku č. 21 k Bernině. Konečně si ji pořádně užívám.

Bumtarata, bumtarata bumtarata bubínek.

Já rád játra, ty rád játra on rád játra, trumpeta.
Noty jsou od nej-šicí-stroje.


Fidli, fidli, staré vidli, fidli, fidli, housličky.

Jak se na ně hraje? Pěkný den. Jana

8 komentářů:

Hanka V. řekl(a)...

Hmmmmm, nejen lahodící oku, ale i sluchu:-)

Ella řekl(a)...

Jeste par instrumentu a bude cely orchestra.Moc hezke.

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani to je prostě paráda!

Marie Králová řekl(a)...

Jani, nemám slov. Mooooc krásné. M.

mika řekl(a)...

Janicko ako vždy skvostííííííííííííky!!!

Anonymní řekl(a)...

Teda já smekám... toto vymyslet a realizovat. Jsem zvědavá na obrázky ostatních švadlenek.
Jsem ráda, že šiješ pro Edíka.
Mimochodem pro Eduardy mám slabost, je to dědičné křestní jméno v naší rodině, už 4x.
Pa Hana :o)

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Jééé, to jsou veselé a vtipně řešené obrázky :-) Shodou okolnosti jsem o víkendu taky šila svoje první aplikace pro Deky z lásky, ale nevím, nevím, jak bych si poradila s 3D obrázky. Holt, mám se furt co učit. Hezké dny přeji :-)

Iveta V. řekl(a)...

To je krásné a pěkně vymyšlené. To bude radosti.