sobota

Deka pro Toníčka (projekt 237)

Takže tentokrát už naposledy o dece pro Toníčka.
Projekt Deky z lásky. Deka pro Toníčka. Psala jsem o ní TADY a podruhé TADY.
Jen pro pořádek spolupráce švadlenek, které šily některé obrázky, moje a velkou měrou k výsledku deky přispěla i Monika Kolejová. která poradila s quiltováním.
A takové je to celé: 
Chobotnice od Marie P.
 Delfína ušila Jana, Mělník
 Křížková výšivka od Magdaleny z Polska
 Středový panel se jménem Toníček
 Můj příspěvek aplikací
 Spongebob od Zlatky z Ostravy, ostatní moje aplikace
 Rybu ušila Verasol ze Dvora Králové
 Chobotnici ušila Jana, Mělník
 Rybku vyšila Jiřina z Třemošné
K dece patří polštářek
Zadní strana logo a věnování


Mávám Toníčkovi a přeji mu, ať je mu s naší dekou jen dobře.

A komu by to nestačilo, tak další fotky najde TADY.
Krásný podzim přeji Jana

8 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Jani, máš to zase tak nádherné. Jsi moc šikovná. I ostatní švadlenky dodaly krásné obrázky.
Děkuji za návštěvu mého blogu a pochvalu. Krásný podzim přeje Marie.

Hanka V. řekl(a)...

Tolik nádherných detailů, ani nevím, kam dřív koukat:-))))
Řekla bych, že tahle deka patří mezi tvé nejlepší kousky, prošívání úžasné.

verpa řekl(a)...

Krásná, to prošití vypadá opravdu nádherně.

pudlice řekl(a)...

To je zase nádhera

Dagmar řekl(a)...

Jani, deka je nádherná a bublinky dece moc sluší.:-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani kochám se kochám furt dokola - je úžasná

Jana Doležalová řekl(a)...

ach...ach ta je opět N A D H E R N Á !!! a to prošívaní je skvělé, jednoduchý vzor a vypadá to luxusně, přesně jako pod mořskou hladinou :-)
vzdychám tu nad tou nádherou, pořád dokola.

jamala řekl(a)...

Moc, moc děkuji. První varianta quiltování se mi moc nepozdávala, pak Monika poradila tohle a to už mi přišlo dokonalý. Děkuji všem. Jana