středa

Jarmark

Dnes pozvánka. Pozvánka pro ty, kdo jsou z Olomouce nebo mají možnost přijet už tuto sobotu, 30. 3. 2019 na Jarmark, který pořádá MŠ Michalské stromořadí. A zvu Vás proto, že tam najdete Dva medvídky a jejich vykrajovátka. A nejen vykrajovátka, ale i drobnosti a přáníčka, která vyrábí B-art.
A kdo by měl zájem a chtěl by mít jistotu, že se na něj dostane to správné vykrajovátko, tak může ještě napsat objednávku, třeba na můj email uvedený v kontaktech.
My jsme testovaly velikonoční vykrajovátka s maminkou a napekly jsme obrovskou krabici perníčků. Rozhodně budeme pokračovat příští týden a letos koledníci dostanou perníčky. 


A co dělám já? Pletu. Deku. Je to už moje čtvrtá deka pletená stylem modulového pletení. Melírovanou vlnu jsem oživila černými čtverečky a čeká mne ještě docela hodně oček než bude deka hotová.
 A taky jsme vymýšleli s M. jak využít tento starší průmyslový stroj, který M. získal. Chtěla bych na něm quiltovat a pokud se osvědčí udělat novou desku a použít stejným způsobem jako stolový long, tedy pohled z boku. Stroj má vzdálenost těla stroje od jehly 28 cm a prostor bude dost velký. Jediným úskalím je patka. M. vymyslel, že uděláme pohyblivou patkovou tyč tak, abych měla skákací patku. Na větší projekty, zvláště tam, kde jsou švy a různé výšky materiálu mi statická patka nevyhovuje a jinou jsem na tento stroj nedostala.
Nechali jsme si vyrobit pár stehových destiček bez otvorů na podavače. Ty jsme museli samozřejmě vymontovat.
 A první zkouška stroje i s pravítky. Snad to půjde. 
Přeji krásné jarní dny. jamala

Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.