neděle

SPK podruhé

V minulém příspěvku TADY jsem popsala, jak prošívám svoji první "zakázku" na šlapacím stroji. Dnes jsem dodělala sashing a musím říct, že ruce se mi třepou ještě při psaní tohoto příspěvku. Jednotlivé bloky jsou pohoda, ale přemísťování po celé délce už byla fuška. Deka není žádný drobek a bavlna je docela těžká, ale jsem nesmírně pyšná, že jsem překonala další metu ve svém snažení dokázat prošít deku pod strojem a ještě na šlapáku. Výhodou je můj stroj s velkým ramenem 10.5". On si ho vlastně přivezl M. a ještě ho usmlouval na 400,-. Poděkování tedy patří jemu nejen za ten stroj, ale také za obrovskou podporu, které si mi od něj dostalo, když jsem prošívala.
Prošívala jsem s pravítky i volně.
Až na pár drobností mám tedy prošito, deku si bude lemovat majitelka sama. Jistě si ji i lépe nafotí, já jsem zvládla udělat pár fotek. Moc děkuji za přizvání do projektu.










Všem děkuji za fandění. Krásné dny přeji. Pady jamala

14 komentářů:

  1. Jani, to je nádhera! A i s otiskem Sirdouška, to je boží.... Smekám pomyslný klobouk a klaním se až na zem - tohle utahat na šlapáku, to musela být "šichta". Ale stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, nádhera!!! A té práce na obou stranách za celým projektem...

    OdpovědětVymazat
  3. ... co dodat, NÁDHERA ! Je to úplně jiná deka než před quiltováním. Jani, jsi JEDNIČKA :-)
    Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc všem ♥♥♥. Ještě se z toho snažím vzpamatovat. Ale už bych se vrhla na další, ale to si musím něco už spíchout sama. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ale jde o to, že by jsi se měla naučit odpočinout si....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, no kdybych nevěděla, já jsi ty střela a dříč. Ale holky, já zase přecházím na režim Co mě nezabije, to mě posílí. Na tři týdny, takže jsem to stihla právě včas. Myslím, že bude ode mne na chvilku klid :-)). j.

      Vymazat
  6. Jamalko, tohle je nádherné dílo, navíc na šlapáku. Nemám slov, jsi fakt borka! Pro mě je to naprosto nepochopitelné, já bych prošila sebe a přišila se ke stroji, namísto Tvých ladných křivek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji. Taky je to moje životní dílo si myslím. Ale ještě by to chtělo další mety. Možná nějaký whole quilt v pořádné velikosti?! Pochopitelně na šlapáku. j.

      Vymazat
    2. Chichi, to jsi celá Ty, pro Tebe není žádný cíl moc velký. (srdíčko) Já jsem teď hlídačkou domácích zvířat u sestřenice a bohapustě se tu flákám, ani jsem nevzala jehlu do ruky. Zjišťuju, že to flákání je vlastně docela příjemné zaměstnání. Chicht.

      Vymazat