středa

Leden

  už skončil a tak dám sem na blog takový přehled na čem jsem pracovala. Pokud Vás něco zaujme, tak další info nebo případné odkazy dávám do komentářů do alba prací KLIK SEM.  Tímto bych Vás ráda pozvala ke sledování alba přes Google účet, protože to je jediné místo, kde mám i drobné práce, které jinde nejsou.

Do alba přidávám fotky průběžně a píšu k nim i komentáře a přidávám odkazy. Třeba i na moje videa, která nikde jinde nenajdete, protože na Youtube nejsou viditelná. Video poznáte podle zeleného nápisu NÁVOD přes fotku. Najdete tam i více fotek  k mým pracím než bude třeba zde na blogu. Prosím respektujte licenci Creative Commons a jednou z podmínek je uvést zdroj pokud se inspirujete nebo použijete můj návod. Jinak jsou moje návody a videa zatím zcela zdarma a uvedení zdroje je jediná odměna za moji práci.

Další novinkou je, že na můj druhý blog KLIK SEM jsem přestěhovala stránky s rozcestníky na návody. A to přesto, že návody zůstávají na původním blogu. 

Co se dělo v lednu? V lednu jsem hodně háčkovala, trochu šila, i když jen malinko. Nemám nafocené všechno háčkování, ale alespoň něco ještě do alba přidám. 

Namísto papírových látkové obaly. Využila jsem látky, které jsem koupila kdysi dávno a také jsem doplnila vánoční obalové pytlíky.

Roušky (proužkovaná látka) a látky, které bývaly jako dárek ve Švadlence. Moderní pojetí inspirované tisky. Stránka, kde jsem se inspirovala už nefunguje. Deku jsem téměř ušila už loni, ale konečné spojování mi nějak nešlo, ale prostě potřebovala uležet. Prošití zatím také odloženo, ale snad už se ke stroji vrátím.
Taška na Vendulku.
Pyžamko nebo takový domácí oblek pro Vendulku.
Rozešila jsem další projekt, ale úspěšně odložila na někdy. Tak alespoň takové připomenutí, že jsem si občas i šlápla do mojí oblíbené Lady 105
I letos jsem uháčkovala několik čepic podle Krampolinka.cz. Toto je čepice Patty a odkaz přímo na tento návod je v albu. 
A od blogerky Jany z blogu Ihla a Niť jsem dostala nějaké vlny a také dětské látky, tak budou nějaké výrobky pro charitativní účely. Konkrétně na tomto výrobku jsem si vyzkoušela poprvé háčkování z žinylky. Trochu jsem asi netrefila velikost. No ale hlavně když kmitá háček. 
Něco z lesa a naší zahrady.  Z okna dílny vidím na srnky, které u nás prostě už natrvalo bydlí.


Přeji pohodové dny. Jana

7 komentářů:

  1. U vás je krásně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tady krásně. Mám tady prolezlou kdejakou cestu i necestu. Lesy dostaly hodně zabrat kůrovci, ale já věřím, že se to rychle napraví.

      Vymazat
  2. ... Vendulce červená sluší,
    Jani, moc se mi líbí fotka stromu - je to dub? Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strom je kousek od našeho domu. Do alba jsem dala fotky ze staršího výletu. Je to dub a chodím k němu když je mi zle, nebo i když je mi hodně dobře. Víc tady psát nemůžu. Jana

      Vymazat
  3. Lezarts

    Zase hodně pracovní měsíc. Mít takové sousedky je téměř, jako v pohádkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou skvělí. Měli i malého, v létě chodili na ačokču. Na podzim tady ještě byl. teď chodí jen ten pár. Jana

      Vymazat
  4. Jani zase koukám ohromená na tu deku... Já tak obdivuju tohle šití ze zbytků a tvoje kombinace, pokaždé jsem nadšená... Zatím trošičku marně se pokouším přiblížit - ale moc mi to ještě nefunguje - bývá to většinou divočárna... Stále se učím jak na to - kde ubrat vzor, barevnost látek, jaký "vzor" při zbytkovém šití použít... V hlavě ta vize většinou funguje, a pak začnu šít a není to ono... Ale tohle fakt nevzdám, protože mám neustále vnitřní životní potřebu všechno využít a nic zbytečně nevyhodit... Přeji krásný únor a těším se zase na tvoje tvoření! Martina V.

    OdpovědětVymazat