úterý

2024

 Rok 2024 je tady a já bych tady ráda ještě zmínila, co jsem ještě dělala.

Zapojila jsem se do projektu Kočičí přání. Po letech finančního přispívání jsem se rozhodla přiložit ruku k dílu a zapojila jsem se i organizačně. Slibný rozjezd brzdily technické problémy a poté nám všem již známé předvánoční události.
Za tímto projektem je spousta práce. Než kočička je na stránce vůbec zveřejněna, tak tulek musí kočičku pochopitelně vybrat, vyhledat jí vhodný dárek a napsat příběh, kočičku nafotit. Pak musí někdo zkontrolovat všechny údaje, dostupnost v obchodech a ceny (které obchody zdatně během akce mění a často navyšují), kočičku vyhledat a zkontrolovat na stránkách útulku. 

Tím práce lidí kolem tohoto projektu nekončí. Někdo musí kontrolovat platby. Zda je platba skutečně provedena (nejen přislíbena) a také, zda darující zaplatí správnou částku,  někdy přijde peněz méně. Ještě to stále není všechno. Útulek musí dárek koupit a kočičku nafotit s dárkem a jak to čtu, není to vůbec jednoduché. O dárek mají zájem všichni, jenom ne kočička, která dárek dostala. A přesně tahle kočička nechce být modelkou nebo modelem ani omylem, natož aby se tvářila, že je z dárku nadšená. A pokud je to kočička plašanda, tak je šance na dobrou fotku téměř nulová. A opět nastupuje kontrola ze strany organizátora, zda útulek fotky dodal. A to stále ještě není všechno. Kočičky během akce odcházejí do adopce, v tom horším případě se dárku nedočkají, protože to jejich zdraví nedovolí. Nastupují náhradníci a vše se znovu řeší.

Na svůj dárek čeká ještě 279 (EDIT 3. 1. , 18:24 chybí už jen 111 dárků ♥) kočiček. Pokud koupíte kočičce dárek, můžete požádat o dárkový certifikát, potvrzení o platbě. Dárkový certifikát můžete někomu darovat. Darujete tak dvakrát. Vlastně třikrát. Tím třetím dárkem je můj dobrý pocit, že jsem udělala něco správného. Že jsem někomu pomohla. Někomu malému, chlupatému, někomu, kdo si pomoci nemůže.

Za kočičky i organizátory projektu DĚKUJI. Ještě chybí odkaz KLIK SEM na stránky akce.


Ještě jeden projekt. Klikací. Kolikrát za den klikneme za zbytečné informace, hloupá videa a nesmyslné rozumování na sociálních sítích. Každý den můžeme udělat mnohem užitečnější klik. Klik, který naplní misku a bříško. A nic vás to nestojí. Jen vteřinu času jednou denně. Například prostějovský Mourek, může díky tomuto projektu přispět na krmná místa. Projekt sponzoruje česká firma vyrábějící krmiva Brit. Přisypat do misky formou kliknutí můžete hned teď KLIK TU.


A ještě jedna důležitá informace. Založila jsem nové album mých prací na rok 2024 KLIK SEM. Já sem  opět budu dávat vše, co se nedostane třeba na blog ani na sociální sítě. Píšu sem komentáře a informace k fotkám. No tak dobře, není tam úplně všechno, ale skoro všechno. Jsem si dobře vědoma toho, že sociální sítě jsou hybatelem úspěšnosti quilterky, ale velký zájem mne někdy spíš svazuje a nutí mě projekt odložit. Musím pak počkat na ten svůj klídek než můžu pokračovat. 

Co moje blogy čeká, to už jsem nastínila. Připomenu, že bych chtěla dělat retro okénko a na placené části to budou kapitoly o quiltování (Quilting jako spojení tří vrstev). A pak co rok přinese. 

Pojďme věřit, že nový rok bude lepší. Šťastný, zdravý a tolerantní. Přeji Vám jen to dobré. jamala

7 komentářů:

  1. Jani, ty jsi neskutečně všestranná žena. Smekám.

    OdpovědětVymazat
  2. Lidka Studničková6. ledna 2024 v 11:28

    Janičko, pro mě jsi také úžasně všestranná žena, žena nejen moc šikovná a pracovitá, ale především s velkým srdcem. Ať se ti v novém roce 2024 daří a hodně zdraví a štěstí celé rodině a zvířátkům.❤️🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Pro Jakuba. Ano, mám dobrý pocit, ale je to pro mne přirozené a charitu dělám nejen u kočiček. Omlouvám se, ale v pravidlech mého blogu je, že nezveřejňuji komentáře, které obsahují odkazy za které neručím. jamala

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc hezké, že tak pomáháš kočičkám, že ses tak zapojila. Já sice klikám, když si tedy vzpomenu, nicméně příspěvky na kočičí dárky jsem si musela odpustit. Krmím a opečovávám tři kočky venkovní (to jsou ty částečně ochočené, kolik dochází na jídlo neochočených, to netuším) a dvě kočky domácí. Krmím vydatně ptáky a víc už nezvládnu. ZOOHIT je i tak obří položkou v měsíčních výdajích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, každý to máme jinak. Pro mě je to důležité, tak přispívám. Kočky na krmení a ošetřování tady mám taky a o ptácích ani nemluvě, to je samozřejmost. Prošila jsem nějaké deky, využila poplatek za blog na kočičky. Nedávám nikomu dárky, které pak zbytečně leží, každý dostane kočku. Zvykli si. Díky moc.

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.