pátek

Návštěva v rámařství II

Další výzva - zpracovat daný materiál, který mám k dispozici. Vznikl top další rámové deky, tedy deky šité od středu. O té první se dočtete v TOMTO ČLÁNKU KLIK.

Stále se jedná o zbytky ze stejného zdroje. Přidala jsem pouze látky na ty tenké dělicí proužky a také pozadí zelených bloků postavených na špičku. Moc jsme se na tohle šití těšila, měla být jako první ale nechala jsem si jako deku č. 2, protože pro první deku byly ve hře zelené čtverce.


Tady je vidět z čeho jsem vycházela. Šikmé pruhy byly různých šíří, sešité po menších kouscích, takže jsem je seskládala tak, aby barvy jakoby přecházely. Výplň mezi zelenými čtverci jsem vybírala ze dvou variant, vyhrála ta méně barevná. Jednak šikmé pruhy jsou výrazné a bordura z trojúhelníků by pak zanikla úplně.
Trojúhelníky byly již nařezané a většinou sešité po dvou a tak jsem je sestavila do pruhů na borduru. 

Na závěr bych ráda poděkovala všem, kdo jste přispěli na kočičky. Také poděkování všem, kdo jse se zapojili do Silvestrovského (svátečního) šití. Nezapomeňte se podívat do alba KLIK SEM, přibyly tam nové výrobky. 

Nově jste se připojily i k placenému blogu a toho si velmi vážím. Už v lednu začne velký seriál o prošívání.

Připomínám ALBUM mých prací 2024 KLIK . Vkládám sem průběžně fotky i s komentáři k tomu, co dělám. 

Tak dnes je to všechno a já jdu ještě chvilku pracovat na další rámové dece. Stále stejná taška, stejný zdroj. Krásné dny přeji. jamala

7 komentářů:

  1. Opět krásná práce!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky moc. Vánoce jsem proležela s chřipkou a tak jsem si šití fakt užívala. J.

      Vymazat
  3. ... do rámařství nosíš samé krásné věci, úžasná kombinace barev, zbytků a bloků, moc pěkný top. Pohodové zimní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  4. Jamalko, vyšlo Ti to moc pěkně. Vždycky mě dokážeš překvapit. Ehm, vzpomínám na jednu, která tvrdila, že "jenom umí sešívat čtverečky". A hle, jsou tam i trojúhelníky, proužky a ještě celý svět. Paráda, ostatně jako vždy.

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.