středa

Dýně - a opravdové

Už v počátcích tohoto blogu jsem chtěla uvádět pouze svoje práce. Jaká bych to byla matka, kdybych se nechlubila tvorbou svého syna.  Tady jsou jeho dýně, které si navrhla vyřezal:


 A ještě tatínek těchto dvou dýňových chlapečků


Musím přiznat, že jsem jeho práci pozorovala jen z křesla a pořizovala fotodokumentaci. U  toho jsem si uháčkovala obal na hrníček. Na chaloupce máme docela zimu a tak čaj nebo kafíčko jsou hned studené. Musím se přiznat, že varianta zapínání se mi vyhovovala až na třetí pokus. Okoukala jsem je na Ravelry.


Háčkovala jsem z Lady háčkem č.3.
První řada je uháčkovaná dokola na 48 ok krátkými sloupky. Ve druhé řadě jsem 3 oka vynechala a nad 45 oky jsem háčkovala opět krátké soupky ještě 13 řad. Celé jsem nakonec obháčkovala opět krátkými sloupky a pod vrchní částí ucha jsem uháčkovala poutko z 8 řetízkových ok.

 Ještě s prostírkou pod hrnek.

Přeji pěkný den.

2 komentáře: