středa

Opět hodně jednoduché vánoční šití

Tak jsem přemýšlela co ušít jednoduchého k chňapkám, s kterými jsem začala vánoční tvoření. Vzpomněla jsem si na jednoduché krabičky na svíčky. Stejně dobře slouží jako košíček na velikonoční vajíčko. Zkusila jsem obě varianty zašití rožků, stačí si vybrat. Nachystala jsem si i další barevné kombinace.

Návod na svícen a chňapku,







Protože odkaz na svícen někdy nejde rozkliknout, vytvořila jsem zjednodušený postup:

Materiál:
Čtverec látky 19,5 x 19,5 cm
Silnější vliselín, sakon..., který ustřihnu o přídavek na švy menší, než základovou látku.
Zažehlím výstuhu, položím látku lícem na líc a sešiji na šířku patky. Uprostřed jedné strany ponechám otvor na otočení. Odstřihnu rožky a obrátím na líc. Celé vyžehlím. Neprošívá se dokola, otvor se uzavře sešitím do tvaru svícnu.



Přeložím každou stranu na polovinu a přišiji k sobě středy stran a to švem dlouhým 4,5 cm. Dozdobím korálky, rolničkami, knoflíčky nebo ponechám jen tak.







Přeji pěkný den.

2 komentáře:

  1. Ahoj Jamlo, obdivuji Vaše šití a inspirovalo mě to natolik, že na naši patchworkovou veřejnou dílnu mám našita srdíčka s levandulí a chňapky, které mě upoutaly svoji jednoduchostí. Díky za inspirace, jdu zkusit ušít košíček.Alena

    OdpovědětVymazat
  2. skvela stránka....obdivujem, zdraví meggy

    OdpovědětVymazat