neděle

Koleda naopak

Náročný pracovní týden, k tomu pracovní sobota, stroj zlobil a nechtěl podávat... Ne že bych dala vzor obráceně, já jsem si dokonce vůbec nevšimla, že mám jednostranný vzor. Manžel mi optimisticky řekl: Ale sluníčka máš dobře. A tak tahle dopadla taška na koledu:

Když jsem viděla obaly na láhve, řekla jsem si, že zkrácené to nebude špatná kabelka nebo košíček. Návod je tady. Já jsem šila trochu jinak, je šitá s podšívkou a nezůstanou viditelné švy.
Podobné tašky na koledu s českým návodem jsou na stránkách vyšívání nej.sici.stroje i s výšivkou zdarma ke stažení.

Přeji pěkný den i když hlavou dolů

6 komentářů:

  1. Nic si z toho nedělej....prostě zajíc si postavil hlavu NO !!!
    Je moc hezká,ať je v ní hódně koledy.
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  2. ...Tlapky hore, uši dole...
    po dvou slivovičkách to bude úplně jedno. :o)
    Je parádní! Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, každou chvíli je něco vzhůru nohama. ;-) A s těmi sluníčky mě to pobavilo. Pěkný jarní den, Dáša :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera a moc díky za odkaz :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná taška a díky za návod :)

    OdpovědětVymazat