čtvrtek

A opět redworkuju

Opět jsem využila výšivky z Hančiny a Lenčiny dílny. Konečně po různých redworkových projektech přišlo na ten, kvůli kterému to všechno vzniklo. No jo, je to tak. Těm dvěma šikulkám, Hance - autorce návrhů a Lence - autorce výšivek, jsem podstrčila ideu kuchařek, abych si mohla ušít tento kapsář na servírovací stolek. Oběma díky.
Kapsář je určený k ukládání pečích papírů a jiných pomocníků v kuchyni namotaných na ruličce. A kdybyste měli chuť si ho ušít, tak jsem nafotila i postup šití. A jestli se vám kapsičky zdají nepraktické a malé, tak ty jsou přesně na ty recepty, co se jinak potulují na různých lístečcích po kuchyni.
 
Krásné dny přeji. Jana

14 komentářů:

  1. Opět skvělý nápad a práce!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani...skvela praca... mna by to ani len nenapadlo xixi...ale je to velmi prakticke...vsetko po ruke a este k tomu v peknom obale, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Super napad a este je to aj krasne. Parada.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani to je super projekt ..jsi šikula ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, moc hezké a suprový nápad. Mám také takový stůl na terase,tak se mi takový kapsář šikne. Moc děkuji za skvělý nápad.Jsi moc šikovná. Zdenka

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nápad se mi líbil, už když jsi to měla asi v okénku na čem pracuji.
    Moc se to povedlo a díky za návod.
    ...Posledních 7 kytičkový knoflíčků jsem si koupila já. :o)
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  7. Janko to je tak bombový nápad...si trafila do rany, presne toto potrebujem, lebo sa mi rolky túlajú po kuchyni, špajzke a tak...dúfam že nebude vadiť ak sa pokúsim o napodobeninu. Si to tak krásne vypracovala, šokovne ručičky maš, obdivujem tvoje práce. S pozdravom a krásny víkendik prajem.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné! Jak výšivky, tak celá souprava je luxusní kousek!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jani....super nápad,tuze pěkně jsi vše pořešila.....a výšivky jsou nádherné....moc:-)
    Díky za sdílení,Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Janus, fantastickeeeeeeeeeeeee, originalne a krasne spracovne !
    cmuk
    M.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný nápad, super provedení!

    OdpovědětVymazat
  12. To je ale šikovná věcička! A moc pěkně udělaná, Jamalko.

    OdpovědětVymazat