úterý

Zavařuju

Už na podzim začal manžel uklízet půdu.
Snad to nechceš vyhodit?!
A tím chceš dělat?
Budu zavařovat!
Darované knoflíčky z košil, různé důležité drobnosti i naprosté zbytečnosti. Zbytky nití nebo demižon, kde jsem začala házet malý vzorek látky z každého projektu. Takové historické vrstvy. Snad ho naplním.
Ještě mi chybí nějaké poličky do dílny na  zavařeniny.




Abych demižon naplnila musím taky něco šít. Bude to Deka z lásky. Několik obrázků mi přišlo od švadlenek. Tyhle jsem k nim doplnila. Obrázky jsou pro dítě, které špatně vidí. Jsou podložené vatelínem a některé dílky jsou volné, aby se daly prohlížet i rukama, sluníčko šustí. Sluníčko a dinosaurus jsou inspirované obrázkem z pinterestu. Ty ostatní už jsem si vymýšlela sama.

Nejdříve obrázky od švadlenek.
 A můj příspěvek do deky:




Aplikace koleček jsem dělala pomocí univerzálního šicího kružítka a je to jednoduché a rychlé.
Krásné skoro jaro. Jana

9 komentářů:

  1. Krásně zavařuješ. Na poličce v dílně budou sklenice vypadat skvěle. A o šití ani nemá smysl psát - jako vždy perfektní

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné výtvory a ty sklenice jsou super.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, zase krásné šitíčko. A sklenice jsou bezva nápad. Pěkně je vidět, co se tam ukládá.M.

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná deka ... a mňamkovné zaváraniny :) od tých nepriberieš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nadherne bloky na deku a s napadem, navic vypadaji velmi precizne usite, moje kocicka a pejsek jsou proti tomu takovy chudacci.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani, zase pekne vyrobky a opet novinka, sikovna pomucka - kruzitko! Uvazuji jestli ho taky potrebuji?
    Viel Spaß
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jamalko, jsi šikovná hospodyňka, která dokáže zavařit úplně všechno :o), a taky dokážeš z kousíčků látky navařit neskutečnou krásu.

    OdpovědětVymazat
  8. Janičko i já obdivuji. Krásná deka.
    Iva

    OdpovědětVymazat