pondělí

Babí léto

Dnes začnu nákupkou. Stop igelitkám a k tomu zrecyklovat nepotřebný materiál. V tomto případě zbytky mohéru, kousek látky s kazy, starší závěs a pásek. Stejně dobře by šla použít nějaká manšestrová sukně.
Návod najdete TADY.
Zatkávačku mám sice elektrickou, ale jinak je celá taška je ušitá na šlapacím stroji.
Dalším recyklačním projektem je kabelka na cokoliv. Taška je ve skutečnosti černá, prošitá fialovou duální nití. Jen se nechtěla fotit. Výplň i vzor stejný jako v minulém projektu.
Recyklovala jsem téměř nenošenou sukni z imitace semiše. Musím říct, že ecokůže se mi prošívala mnohem lépe, ale nakonec to nějak vyšlo. A zase jsem quiltovala i šila na šlapacím stroji Mundlos.
Příspěvek jsem nazvala babí léto. Poslední dny už málokdy dovolí šít večer na zápraží, ale tento víkend to vyšlo. 
No není to krása? Lada 77
A ještě nějaká videa. Toto je z každoročního šití mikuláškých botků. Nejraději mám naše šicí stroje Lada a Minerva. Tuhle Ladu 77 M. vymámil z majitele restaurace, který ze šicích strojů udělal stolky. My zase měli stolek bez stroje. 
A že nám to spolu šlape, tak jsem natočila video, jak rozjíždím stroj bez roztáčení kola a polohuji jehlu nahoře - dole. OMLUVTE sníženou kvalitu přednášející. Na předvedení techniky šití, snad nemá vliv.
Toto video jsem vlastně natočila na přání. Jednak měla být znát práce nohou. Jednak jsem chtěla reagovat na dotazy, zda šlapu jen jednou nohou. Nevidím důvod. Jednak, chci mít hezká obě lýtka :-) a jednak stroj takto mnohem lépe ovládám. Takže i to je důvod, proč většinou nepotřebuji třetí ruku k roztáčení stroje.
A vzorek, který jsem ušila:

Dnes mi přišla kniha a tak jsem si  říkala, že se podělím o zkušenosti, kde objednávám já.
Takže nejdříve chlubírna, další kniha mojí nejoblíbenější quilterky Angely Walters. Proč právě Angela, tak o tom někdy příšte.
Knihu jsem kupovala na Bookdepisotory a to konkrétně TADY.
Nakupování je jednoduché, stačí se zaregistrovat, zaplatit a pak už jen počkat až kniha přijde. Ta přijde do schránky a obchod si neúčtuje poštovné. Kniha přijde přibližně během 14 dnů.
Kdo by chtěl české prostředí, tak někdy nakupuji v obchodě Nejlevnější knihy a jmenovaná kniha TADY. Poštovné se sice platí, ale rozumné a s nákupem byla vždy nějaká sleva na další nákup. kniha přijde tak 3 týdny po objednání. 
Ceny si jistě porovnáte. Někdy jsou rozdíly zanedbatelné, jindy větší. Samozřejmě kniha do schránky je vždy trochu riziko, že se někde zatoulá. 
Tak a to by dnes bylo asi všechno. A protože jsem se naučila úžasný vzorek, tak jdu háčkovat tašku.  Ač háčkovaný, vypadá jako pletený a je úžasně pevný. Až dodělám, dohledám i odkaz na návod. Hodí se na košíky i na tašky a je efektnější i pevnější než klasické krátké sloupky.
Krásné dny přeji. Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat