pátek

Háčkované krabičky

Bílé krabičky nebo košíčky na drobnosti jsem háčkovala z příze Panda. Hnědé jsou z nějaké silnější vlny. Háčkoval jsem vzorem, který se podobá pletení a jsou to jen  krátké sloupky, jen se musí háčkovat dokola. 
Základ mého dna je 8 krátkých sloupků (ks) do magického kroužku a pak vždy v rohu 1 ks, 1 řetízkové oko, 1 ks. Dno jsem obháčkovala pevným okem a pokračovala dokola stěnou košíčku a nakonec opět 1 řada pevných ok. Krabičky háčkované tímto vzorkem pěkně drží tvar. Mám rozpracovanou i tašku a batoh. Chystám se na krabičky ze zbytků přízí...
Je spousta návodů, jak se vzor háčkuje a jeden je třeba TADY
Video TADY nebo TADY
Další odkazy najdete v novějších příspěvcích. Stačí kliknout na štítek na konci článku: háčkovaný košík.






Přeji krásné sváteční dny. Jana

8 komentářů:

  1. Jani, pěkné košíčky, koukám, že zase využíváš čas v autě,zkoumala jsem zákoutí na 1.snímku, a hle nějaká křižovatka.Pěkné klidné svátky Zdena Kopecká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě letní cesta přes Prahu. Dodělaávala jsem dárek po cestě. Krásné svátky.

      Vymazat
  2. Jani, krásné, tyhle košíčky se mi moc líbí, vyzkouším, zda bych taky něco takového nesvedla. Už jsem dlouho neháčkovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je to jednoduché a ten vzor je krásně pevný. Když, tak ráda poradím.

      Vymazat