čtvrtek

Až léto zeptá, co jsem stihla na jaře

V minulém příspěvku jsem řekla hodně, tak asi ukážu ještě pár fotek zatím neolemované Sněhulky. Pro lemování jsem vybrala nakonec tmavě šedou, ale trošku to vázne, mám jinou práci.




Kromě došívání deky jsem sbírala janovec na barvení:

A hodně vyšívala na vyšíváku (ale to asi až příště)

A taky jsem se učila quiltovat pírka. Jsou to jen cvičební vzorky, tak to berte, že se učím. Quiltovala jsem obojí na Minervě 126

A pekla sušenky. Tentokrát se špaldovou moukou. Recept jsem připsala TADY:

 a ještě jsem si ušila prostírání. Jednoduchou aplikaci pomocí šicího kružítka. Šila a quiltovala jsem na šlapacím stroji
 a pak jsem si konečně sedla a uvařila zázvorový čaj a dala jsem si sušenky
a koukala, jak nám na čističce rozkvetly žluté kosatce.
A o tom velkém vyšívání a jehelníčkovém překvapení až příště.
Krásné dny přeji. Jana

3 komentáře:

  1. Jani, přeji vše nejlepší k svátku. Jak ty to všechno stíháš ? Tolik krásné práce, to mi hlava nebere. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne by to taky zajímalo, jak je možné, že toho tolik stihneš???

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, já nevím. Mám opačný pocit. NESTÍHÁM!!! Tolik bych toho chtěla dělat. Děkuji moc

    OdpovědětVymazat