pondělí

Už máme únor

a já mám zatím na blogu jediný příspěvek v novém roce. Tady je můj tvořící leden.
Proužkovou deku podle Bonnie Hunter už jsem začala prošívat. Prošívám pod strojem a to na šlapacím krejčovském stroji. Má delší rameno, tak se mi deka pohodlně vleze. Protože vzor tvoří výplet košíku, nechtěla jsem kazit strukturu a zvolila jsem jednoduché prošití vlnkami občas zakončenými spirálou. Velikost deky je 190 x 155 cm. Jednotlivé čtverce mají 5 inch. Odkaz na návod najdete v minulém příspěvku.
Když mám velkou deku, tak si především udělám velký prostor na prošívání kolem stroje a používám těžítka, aby mi deka netáhla a dobře se mi prošívalo. Jak na to TADY.  U této deky je také důležité ji mít rozloženou, abych viděla, kam pokračovat a na velkém stole je krásně vidět kudy.



Maminka mne požádala o dárek pro kamarádku. Ta má ráda kytky, tak jsem jí udělala polštářek. Pomohla jsem si vyšívákem a výšivka je z Embroidery Library a prošívala a šila jsem už na šlapacím stroji.

No a protože je letos dost sněhu, tak jsem trochu barvila s pomocí sněhu. Návod najdede tady na blogu na stránce s návody, nebo klik navíc štítek batika sněhem návod v pravém sloupci:

Využila jsem úpletovou metráž, kterou jsem si nastříhala na pruhy a uháčkovala pár košíků. Stihla jsem vyfotit jen jeden. Háčkovala jsem podle knihy z Metafory Háčkujeme velkým háčkem .


A taky jsem hodně proháněla svého Adlera a vyšívala aplikace pro Deky z lásky. Něco o mém stroji TADY. Vlastně se to ještě učím a když takto tvořím aplikace, tak se musím do toho nějak dostat. Vytvořila jsem si jednoduchý systém. Nažehlím si základní obrázek jako aplikaci z jedné látky a pak dovyšívám volným pohybem. Je možné takto našívat aplikace i na obyčejném stroji, jen nelze plynule měnit šířku entlu, ale i s tím se dá pracovat. Jak jsem našívala na Bernině Auroře TADY:


Budu šít deku s dinosaury a toto je můj obrázkový příspěvek do deky pro Davídka:





Přeji krásné dny. jamala

Žádné komentáře:

Okomentovat