sobota

29. únor

Máme přestupný rok, tak mne nenapadl lepší název.
Možná to vypadá, že nic nedělám po prošívání sampleru, ale není to tak. Ušila jsem a prošila další Deku z lásky, tentokrát pro Davídka. Ještě musím olemovat a ušít polštářek pro brášku. Do deky jsem přidávala jeden obrázek a jméno. Dělala jsem tedy aplikaci Goofyho. Obšívala jsem hustým entlem a pak obšila trojitým stehem, některé detaily jsou dovyšívané volnou výšivkou. Zatím nemůžu víc ukazovat, až po předání.
 Také jsem si vyráběla štítky, které bych chtěla všívat do švů podšívky. Strojovou výšivkou i volným vyšíváním. Vyšívala jsem na kloboukovou stuhu, protože jsem ji měla doma.
Tahle vyšívá elektronický vyšívák:
 A tyto štítky s monogramem už jsou dělané technikou volného pohybu, volné výšivky. Vyšívala jsem jak na mechanickém vyšívacím stroji, tak na Bernině, nebo na šlapacím stroji s entlem.

Ještě video. Zapomněla jsem říct, že nitě Amann jsou bavlněné 60, takže tenké.  Otáčím vzor proto, že na šířku by bylo písmo tučné a nečitelné v takové malé velikosti.
A na dlouhou dobu je to poslední video. Útoky na YouTube, že nic neumím mne utvrdily v tom, že svůj čas dám raději pro práci na moje charitativní projekty. 
A jde to i na šlapacím stroji.


A ještě jsem trochu barvila přírodninami. Avokádem a vánočním stromečkem. Avokádo, to už jsem tady představovala, tak ještě další barvení. Nemám nafocené všechno, tak jeden obrázek. Je to z jedné barvicí lázně a jsou to především různé materiály, které způsobily rozdílnou barevnost. Krajka byla barvená bez mořidla.
Barvení vánočním stromečkem překvapilo stejně jako Vánoce.
Barvy, které jsem získala: světle žlutá, zelenošedá, béžová, růžová a šedá. Vánoční stromeček zařadím také do mojí deky z kuchyně, protože tam vlastně patří. Ještě bych ráda napsala, že přírodní barvení je o velkém překvapení, které se ale příště nemusí konat, možná že takové barevné kouzlo dokázal jen ten vánoční stromek. Použila jsem jen alternativní rostlinné mořidlo a na šedé tóny jsem ztmavila železem. 
Růžová z našeho vánočního stromečku je focená za mokra, bude světlejší.
 

Rozhodli jsme se investovat do našeho lesa a ošetřili náš jediný smrk postřikem proti kůrovci. Část naší zahrady je vedena jako lesní pozemek, ale roste nám tam jen ten jeden smrk. Dnes už ho v dolní části ani neobejmu a protože v okolí mizí lesy velmi rychle, tak snad ten náš smrk vydrží.
Přeji krásné dny a jdu pokračovat v háčkování pro Klubko s nití pomáhá. Ukážu někdy příště. jamala

5 komentářů:

  1. Jani, nenech se odradit nějakou blbkou na You Tube. Ty umíš moc krásné věci. Na Tvoje tvoření se těším a snažím se vždy od Tebe něco naučit. M.

    OdpovědětVymazat
  2. ....nevím o jakou blbku jde, ale hoď to za hlavu, je jasné , že na tebe nemá.....!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jano, s tichým úžasem sleduji Vaší práci i když jsem se zatím nijak nevyjádřila, ale dnes musím. Jste úžasná, vždy se těším na Vaše příspěvky a hodně mně inspirují i když do všeho bych nešla, ale to na věci nic nemění. Nenechte se odradit ojedinělými negativními řečmi. Je nás víc, kterým máte co říct. Jiřina

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, nevím jak někdo může říct, že nic neumíte. Jedině ten, kdo si žádnou ruční práci nezkusil. Moc se mi Vaše práce líbí a obdivuji, že se pustíte jak do šití, tak do háčkování, barvení a vše Vám jde. Sama zápolím s ručními pracemi, nemám dar focení ani psaní, takže svá dílka dělám jen pro radost svou a blízkého okolí. Ale Vaše práce je úžasná i v oblasti sdílení informací. Nenechte se odradit blbcem.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc všem. Já nechápu, že někomu to stojí za tu energii. Prostě, když se mi nelíbí, tak to nesleduji a hotovo, stačí na to jeden klik. Chápala bych to, kdybych nabízela nějaký placený produkt, který neplní očekávání dotyčné. Ale já si šiju pro radost a dělám to, co mě zrovna baví. Není to o tom, že budu plnit očekávání někoho jiného. A vyhrožování, že mne nebude někdo sledovat, jestli nepředvedu něco lepšího než monogram. Je to opravdu zbytečné odebírání energie pro obě strany. A proto moc děkuji ještě jednou všem, co mi fandíte. Jana

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.