úterý

Koncovky

Jsem multiprojektová a tak občas nemám koncovky, jen když potřebuji. Dnes jsem si dala závazek, že udělám alespoň tři resty.
1. Sukně - ano povedlo se mi dotáhnout sukni, kterou dělám pro kamarádku do stavu skoro hotovo. Ukážu příště, chybí zkouška a guma.
2. Štítky na hotové deky. Dvě už hotové deky jsem potřebovala opatřit štítkem. Nějakým zázrakem techniky mě přestal zlobit vyšívací program na Berninu a mohla jsem si napsat štítky. A taky vyšít a přišít k dekám. A deky vyprat.
3. Moje šedo-cukrátková deka čekala na sešití. Psala jsem o ní TADY. Chtěla jsem deku dodělat na stejném stroji, na kterém jsem šila a na zápraží byla dost zima. Dnes se oteplilo, tak jsem sešila pruhy a došila rohy.
Moje kanafasové projekty z minulého příspěvku zatím odpočívají. Došly mi totiž krabice na rozešité projekty, tak musím ještě něco posunout blíž ke konci.
Dnes hodně foukalo, tak selhalo i zatížení kamínky při focení, tak alespoň takto. Tato podoba deky se rodila těžce, nakonec jsem přidala další barvy šedé, aby nebyla nudná. Šila jsem bez návodu, ale inspirovala jsem se na Pinterestu. Návod jsem našla třeba TADY.  
 Ještě pítko pro včely, které jsem už ukázala na Facebooku. Máme kořenovou čističku, včely chodily pít tam. Jenomže už zarostla, tak jsem vyrobila něco podobného ze zbylých kamínků. Nasypala jsem kamínky na větší plochu, aby se voda v horkých dnech nevypařila tak rychle. Loni jsem měla velké kameny, takto může pít více včel najednou. A zájem je veliký.
Jen jsem nestihla s Vendou zajít na heřmánek, který jsem včera objevila.
Přeji klidné dny. Jana

6 komentářů:

  1. Jani, cukrátkové barvy s šedou moc pěkně ladí. Hmyzí domeček už máme, včelí pítko je dobrý nápad. Vyzkouším také nějaké vyrobit. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju. My hmyzí domeček stále nemáme, protože se zahradou se stále něco děje, ale už k němu směřuji. Není čas, ale snad se to povede. Nebude dovolená, tak věnujeme čas i domečku. Snad. Jana

      Vymazat
  2. Šedo-cukrátková deka je bomba, jako ostatně všechny Tvé věci. A to ještě není proquiltovaná!
    Pítek pro ptáky i pro hmyz mám na zahradě několik, měla bych se pochlapit a vyfotit je taky, ale jsem nějaká líná na všechno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj. ty máš jistě sofistikovaná pítka, já jen improvizace. Ale jsou účinné. Prošití no uvidíme. Mám jistou vizi, ale bojím se, abych to tím nezkazila. Ale zase prošití je prošití, barevnost deky to už nezmění, ta zůstane. Děkuju moc. Pady

      Vymazat
  3. ta deka z půlených čtverců je bomba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju moc. Myslím, že jak se otřepu, tak zase do nich půjdu, je ještě tolik variant, které jsem nešila. J

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.