úterý

Pozvánka

Dnes to nebude o mém blogu, ale bude to pozvánka na stránky mojí kamarádky. 

Moje kamarádka se jmenuje Jitka Chumchalová a možná ji znáte z časopisu Švadlenka. Už pro časopis nepracuje a protože to je člověk plný energie a nápadů, tak v nečinnosti nevydrží. Začala budovat nové stránky, na kterých bude postupně zveřejňovat návody a hodně jich bude k dispozici zdarma. Od ledna chystá také společné šití. A vůbec toho bude jistě mnohem víc. Já osobně se moc těším

 Na jejích stránkách najdete i návody další nápadité patchworkářky. Koukněte na záložku Návody Mili Sýkorové. Milena má osobitý styl a mne její práce moc baví.

Tak a kde Jitku a její stránky najdete. TADY jsou její stránky, kde budou slíbené návody. 

Pokud chcete mít upozornění na nové návody, tak dejte odebírat příspěvky na jejím blogu TADY. V pravém sloupci na konci je možné zadáním e-mailové adresy zvolit odebírání novinek na blogu. Stránky takový odběr neumožňují, ale na blogu bude upozornění, že se na stránkách něco děje.

Jitka se také věnuje barvení reaktivními barvami a troufám si říct, že je mistr svého řemesla. Viděla jsem její poslední práce, které dělala podle zadání a neumím si představit, kdo jiný by byl schopen namíchat barvy a udělat vzory přesně podle náročného přání. Já mám od Jitky také krásný nabarvený kousek, ale na to teprve dojde v některém z mých dalších příspěvků. Když jsem se s Jitkou seznámila, dostala jsem tuto ledovou batiku. Je příliš krásná na to, abych ji rozřezala, ale jednou na to jistě dojde.

Příště něco o změnách, které chytám já, ale nebudou se týkat blogu ani nových stránek, nemusíte se bát. Jen chystám nějaká alba na fotky toho aktuálního co zrovna dělám.
Děkuji také mým kamarádkám, které mi napsaly, když jsem se tady trochu odmlčela. Doženu to. 
Krásné dny přeji, Jana.


1 komentář:

  1. Hned jdu na její stránky juknout. Je škoda, jak to se Švadlenkou dopadlo. Naštěstí už jsem na letošní rok nepředplácela. A dění jsem přestala sledovat někdy před měsícem, kdy si holky stále stěžovaly na to, že nemají už kolikátý díl časopisu.

    OdpovědětVymazat