středa

12 Days of Christmas

 Ani bych nespočítala na kolik dnů se mi tento mini sampler protáhl. Jeden rok jsem ho ušila, další prošívala, letos lemovala. Vždy kolem vánoc, konečně je hotový. Návod na stránkách Temecula Quilt Company 
V pravém sloupci najdete také spoustu dalších návodů zdarma na krásné projekty. 

EDIT: Nemám 12, ale 15 bloků. Šila jsem podle originálních návodů Temecula, viz. odkaz. Je to šité jen ze dvou barev, tak jako v návodu. Quilt se mi líbil a šila jsem ho s nadšením. Je pro mne symbolem klidných večerů s jehlou. Pokud někomu jeden blok připomíná svastiku, tak ano. Já to tak nebrala a myslím, že návrháři Temecula také ne. I kdyby, je to svastika levotočivá a měla by být symbolem naděje a dobroty srdce.   





Přeji krásné a klidné svátky všem návštěvníkům mého blogu a jejich blízkým. Přidávám pár fotek z dílny a od kamen, na kterých se samozřejmě barví.




Cukroví jsem sice skoro všechno rozdala už před svátky a vánočku jsem musela přejmenovat na štolu, nějak neudržela charakteristický tvar. S domácí medovinou není ale vůbec špatná.
Přeji klidné dny a radost z jakékoli tvůrčí činnosti.  Pady jamala.

8 komentářů:

  1. Jani, quilt prostě krásně uzrál.
    Přeji ti krásné a pohodové svátky, spoustu elánu do dalšího tvoření!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju moc. Krásné a šťastné svátky i Tobě. Jana

      Vymazat
  2. Milá Jano,
    Přeji hezké svátky a do nového roku hodně času, inspirace, elánu a hlavně zdraví. Moc ráda navstevuji tento blog, který je mi velkou inspirací a vždy mám pocit spřízněné duše. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Těší mě to velmi. Krásné svátky. Jana

      Vymazat
  3. Milá Jano,
    k svátkům jsem popřát nestihla, ale o to víc přeju hodně zdraví a tvořivých nápadu v novém roce!
    Quilt se povedl a to ruční prošívání mu přidalo na kráse, moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuju moc. To moje ruční prošívání je jen příležitostné, tak přivřete, prosím, raději oči. Dělám jen tyhle big stitch, ale dělám je ráda. Přeji také hodně zdraví a taky času na tvoření. J.

      Vymazat
  4. Milá Janka,aj keď som sa dlho neozvala,Váš blog sledujem stále. Priznám sa, že ani nepoznám kreatívnejšiu blogerku,ako ste Vy.Ďakujem Vám Jani za všetko.
    "Nešetri radosťou v sviatočné dni,po celý rok iným ju ponúkni,
    je to šťastie,ktoré sa nestráca-ktovieako-k tebe sa vracia./z knihy Veselé Vianoce/
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji Vám za krásná slova. Přeji do nového roku hodně zdraví a moc děkuji za přízeň. Jana

      Vymazat