pondělí

LILA podruhé

 Moje druhá deka pro domov LILA v Otnicích. Obrázky šily a vyšívaly různé švadlenky. O dece jsem psala už v TOMTO příspěvku. Měla jsem vymyšlený trochu abstraktnější vzor, ale obrázky, které přišly, byly jemné a klasické. Mám ráda půlené čtverce a obrázek s nimi mi byl inspirací k ušití bordury na dece.


Zde jsou obrázky. Bylo jich jen devět (obvykle je jich dvanáct) a kamarádka dodělala aplikaci zajíců. Rozhodla jsem se, že nebudu přidělávat další obrázky a nechám vyniknout obrázky s vyšívaným rámečkem. Jeden obrázek měl rámeček málo výrazný a jeden neměl vůbec, tak jsem je dovyšila. Trochu troufalý počin, zasáhla jsem švadlenkám do obrázku, ale dece to sluší, tak snad se na mne nebudou zlobit.

Deku jsem prošila celoplošně v části s obrázky, tedy bez ohledu na rámečky, šila jsem přes ně. V patchworkovém vzoru a borduru jsem quiltovala s pravítky. Deku jsem prošívala na rámu, šila jsem samozřejmě na šlapacím stroji.
Vendulka, nezbytný dozor při focení. Další obrázky si můžete prohlédnou v TOMTO albu.
Mějte krásné poslední dny roku 2020. jamala

9 komentářů:

  1. Krásná práce!!!
    Nechápu, kde na všechno bereš energii.Ale ať jí máš hafo i v dalším roce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju moc. Hodně času na tvoření a zdravý rok přeji. J.

      Vymazat
  2. ... nádherný quilt, krásná práce, přiznám se, že jsem si zvětšila zámečky na borduře - je to nádhera - zkouším to podle Tebe, občas něco špatně položím a sešiju a nepovede se, nevzdávám to, jsem moc ráda, že se k Tobě na blog můžu přijít podívat, jak to dělá profík :-). Pohodové a sluníčkové dny a v novém roce přeji Tobě Jani i Tvým blízkým hlavně hodně zdraví Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuju moc. No někdy mi to malinko ujede :-)) Ale kdybych si to nerozžehlila, tak bych to nikdy nemohla takto prošít. Ať se daří. Krásné tvoření v novém roce a hodně zdraví přeji. Jana

      Vymazat
  3. Jani, skvělá deka. Také se stále u Tebe učím. Děkuji osudu, že se mi podařilo s Tebou osobně setkat.
    Do nového roku přeji hodně zdraví a elánu do tvůrčí práce. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju moc. I já často vzpomínám na naše setkání, dárek od Tebe je stále se mnou. I já přeji hodně zdraví a ať ti šije nit. Jana

      Vymazat
  4. Je překrásná, Jamalko. Jako Tvoje duše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju moc. Nevím, co na to napsat ♥. Snad jen že děkuju. Jana

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.