úterý

Losování

 Máme konec srpna, poslední prázdninový den a budu losovat výherce. Zahrnula jsem všechny, které napsaly komentář k původnímu článku o výročí. Zařadila jsem i ty, které se nějak vyjádřily přímo k mojí otázce: Proč chodíte ke mně na blog? i v následujících příspěvcích nebo na Facebooku. Každé jméno je v losovací láhvi jen jednou, bez ohledu na počet komentářů. A zařadila jsem ty, které napsaly komentář k poslednímu příspěvku a to košilové dece. To proto, že ta deka je pro mne velmi důležitá z několika důvodů. Ale to si nechám na někdy jindy.  

Už jsem psala, že losovat se bude o patchworková vykrajovátka a věnovali je 3D tiskaři U dvou medvídků. Losovat se bude i o ekotisk na prostěradle, který jsem vytvořila. Je to proto, že často je můj blog spojován s recyklací a tady jsou hned dvě disciplíny - recyklace prostěradla ve spojení s přírodním tiskem. K tomuto kousku bych chtěla dodat, že je dva roky starý, dvakrát vypraný. Javor, jehož listy  jsem tiskla vyrostl náhodně v truhlíku, který jsem měla na okně ve městě. Převezla jsem ho na zahradu a nyní je to už veliký strom, který roste i když ho M. utiskuje složenými hranicemi dřeva na zimní sezónu. Výherce tohoto kousku si může vybrat, jestli obdrží jen tisk, nebo nákupní tašku ušitou z této látky. Taška by byla s podšívkou, opět recyklace košil, a dvě ucha z koženkového pásku.

Výherce se o výhru přihlásí prostřednictvím emailu info@jamala-jamala.cz . Domluvíme se na detailech. Posílat budu přes Zásilkovnu nebo Českou poštu, opět záleží na domluvě. Pokud se výherce nepřihlásí do 15 dnů, budu opět losovat. Výherce má právo výhru odmítnout a poslat tak do dalšího kola losování. Píšu to proto, že jsem nevyhlásila klasickou giveaway a kdo psal první komentáře ani netušil, že bude do nějakého losování zařazen a o co se bude losovat.  Rozhodla jsem se tak, jelikož jsem chtěla obdarovat hlavně věrné čtenáře blogu a nevyhlašovala jsem proto výherní akci na sociálních sítích jako takovou. Snad jsem tedy vysvětlila všechno. 



Vykrajovátka se vzorem patchworku vyhrává: Michaela (komentář u deky pro Míšu)

Látku (tašku) s originálním potiskem metodou ekotisku (přírodní potisk bez chemie a barev) vyhrává: Hortenzie. Jsem moc ráda, že jsem Evu vylosovala, protože si myslím, že táhnout deset let blog je spousta času a práce. Já jí přeji, aby měla chuť, sílu a zdraví v blogování pokračovat.

Prosím na uvedený email napište adresu, kam mám výhru poslat. 

Ještě jednou děkuji všem, kdo čtou můj blog. Moc děkuji za přízeň. Všem děkuji za komentáře. Určitě se k nim budu stále vracet. 

Když si svůj blog projdu od začátku, tak se musím poklonit před všemi, kdo se mnou vydrželi. Hodně jsem se posunula jinam. Moje šití mě ale vede cestou, kterou prostě musím jít. Objevila jsem velkou lásku ke šlapacím strojům a našemu bydlení se to stalo osudným, protože není místo, kde by nějaký stroj nebyl. Ruku v ruce pak jdou recyklace (upcyklace) a přírodní barvení. A objevila jsem lásku k šití volným pohybem. Nechci psát, že quiltování, patří tam více technik. Nemám potřebu dokonalého zpracování a dodržování nějakých postupů, naopak mě baví právě ta volnost. A o tom všem bych chtěla, pokud to zdraví dovolí, do budoucna psát. Samozřejmě výjimky si vyhrazuji, protože někdy mám nutkavou potřebu si vyrazit z kopýtka a pustit se do něčeho jiného.

Krásné a hlavně zdravé dny přeji všem. Jana spolu s Vendulkou a se Sárou.

4 komentáře:

  1. Zdravím Jani. Děkuji moc a moc. Na tašku se moc těším. Jsem taková kovářovic kobyla a často se mi stává, že jdu nakoupit a nemám u sebe tašku. Pak to pytlíkuji nějakou krabicí.
    Blog mám asi tak 11 let, je to takový můj výčet věcí, které ráda dělám a co mě baví. Je tam vidět i určitý posun v materiálu a technice.
    Tvůj blog také dlouho sleduji a třeba patchworkové deky jsou pro mě scifi. Je to věc, kterou prostě nedám a hodně ji obdivuji. A recyklace košil, to máme hodně společné.
    Ještě jednou moc děkuji, ať se daří a budu se těšit na další Tvé příspěvky. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju výherkyním a jen tak docela malilinko jim závidím. :)
    Jamalko, jsi skvělá.

    OdpovědětVymazat
  3. I já posílám gratulaci výherkyním a zdravím Jamalu. M.

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.