neděle

Přání

 Je poslední adventní neděle a já bych Vám ráda už dnes popřála klidné a šťastné svátky.

Letošním posledním příspěvkem zakončím pro mne nelehký rok. Rok plný těžkých zvratů v životech mých nejbližších a tak velmi těžký i pro mne.  Jaká bude podoba blogu v příštím roce, to zatím nevím.  Byla jsem málo důsledná v přesouvání fotek do ALBA 2021, ale pokusila jsem se album nyní doplnit. Tak snad vymyslím nějakou alternativu pro rok 2022. Letos jsem ušila tři Deky z lásky a poslala několik dek a dalších prací pro charitativní projekty. Jedna deka z lásky ještě není předaná, doplním na stránku jakmile se tak stane. No a stále se snažím praktickými ukázkami doplňovat stránku o VLNKOVÁNÍ

Co se tedy v Dílně  ještě dělo. Na přání kamarádky se šilo něco vánočního. Vánoční látky moc nevedu, tak jsem dlouho vymýšlela jak na to. Zadání totiž bylo červeno-modro-bílé vánoce.

Další hvězdy v modernějším pojetí. Líbí se mi uměla bych si je představit i u nás doma.
Šily se kabelky a vlnkovalo se. Proužkové kabelky jsou našívané přímo na vatelín metodou QAYG (go-as-you+go)




Prošívalo se pro kamarádku

Prošívala se starší deku pro M.  Je to deka 25 let stará a já myslím, že vůbec není třeba bát se dodatečného prošití, jen se musí vybrat rozvolněný vzor.





To je pro letošek vše. Mějte krásné dny celý příští rok. Jana se smečkou.

17 komentářů:

  1. Ty modré hvězdičkou jsou boží. A proužkovaná kabelka. Moc ráda si sem k Vám chodím číst, i když (jako osoba nešijící) občas vůbec netuším, o čem hovoříte. Je mi nesmírně sympatický váš šetrný přístup k životnímu prostředí, láska ke zvířatům... Zdravím, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, děkuji Vám moc. Já jsem jsem zapomněla dát ještě jeden výrobek. Ale pěkně jste mi nahrála, začnu tím další rok. Jestli myslíte ty malé hvězdičky to byl takový nápad, protože jsem měla opravdu jen mnalý kousek látky která byla vánoční. Krásné dny.

      Vymazat
  2. Jani, opět tolik krásných kousků. Ach, to nádherné prostírání modro bílé. I bez vánočních látek jsi vytvořila skvělou sadu. Přeji Ti lepší nadcházející rok 2022, než byl ten letošní.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuju moc. Prostírání absence vánočních látek prospěla. To málo co mám nešlo v požadované kombinaci použít. Děkuji moc za přání. I Tobě přeji ten nejlepší rok 2022. Jana

      Vymazat
  3. ... Jani, nádhera - prošívání, prostírky, taštičky a taky moc hezká úvodní fotka. Taštičkám to vlnkování moc sluší Potřebuji ještě nějaké drobné dárky a tak zkusím ušít a prošít podle Tebe taštičky. Děkuji za všechny rady, postřehy a vychytávky k šití prošívání a k životu vůbec. Přeji Tobě a všem Tvým blízkým, včetně smečky, hlavně hodně zdraví, štěstí, spokojenosti a pohody. Krásné sváteční dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. K srdíčku jsem se vrátila, když jsem ho viděla na jedné procházce, abych ho vyfotila. Taštičky jsem zamýšlela prošívat ručně, ale nechala bych na tom ruce a vlnky ho důstojně nahradily. Ať se ti taštičky daří. Pohodový rok i Tobě. Jana

      Vymazat
  4. .Přeji svátky,
    v klidu a ve zdraví !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, jste velkou inspirací. Do nového roku vám přeji vše nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušela jsem na taštičkách použít vlnky na prošívání a moc se mi to líbí.Počtení si na vašem blogu a následně vaše videa a vše výrobky jsou pro mě velkou inspirací.Moc za vše děkuji.
    Do nového roku bych vám ráda i vaší rodině, popřála jen všechno dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super. Děkuji za info, ať se dílo daří. Děkuji za přání. Jana

      Vymazat
  7. Tolik krásných věcí, opět! Jamalko, děkuju za milé přání i za celoroční a dlouhodobou inspiraci a přátelství. Držím palce, však už budeš vědět, na co.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju. Je toho hodně na co potřebuju držet palce, nějak se to zase semlelo a pak to semlelo mě. Všechny tři "ženské" v naší rodině mě potřebují, tak to dáme. Za všechno moc děkuju Pady

      Vymazat
  8. Jani, opět nádhera, obdivuju!
    Děkuji za celoroční inspiraci a skvělé příspěvky. I já přeju příjemné prožití vánočních svátků a hodně zdraví do nového roku!
    Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Dobrý a šťastný nový rok přeji. Jana

      Vymazat
  9. Ahoj Janka, je tu toľko krásnych vecí, že neviem, kde skôr pozerať. Je to dokonalé, milé,radosť pozerať každý Tvoj príspevok.Ďakujem, že som Ťa v tom množstve blogov našla,ďakujem,že si.

    "Požehnané vianočné sviatky, milosť a pokoj od novonarodeného Božieho dieťaťa,radosť, dôveru v Božiu lásku a POMOC do všetkých dní Ti praje
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásné přání. Věřím v dobré dny pro všechny. Jana

      Vymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.