úterý

Když věci mají svůj čas

Děkuji všem za ohlasy na quiltovací týden. Speciálně děkuji těm, kdo jste přispěli na zvířátka, jelikož návody u mne jsou zcela zdarma. V útulcích jsou často zvířátka, která potřebují drahou veterinární péči. Obě moje holky jsou nemocné a je to velká finanční zátěž, takže něco o tom vím.  

Doufám, že nepolevíte a budete trénovat a třeba si prošijete brzy i deku. Na užitkové deky není potřeba překombinované prošívání, ale spíš nenáročné vzory. Jako třeba ten, který jsem použila já. Mám ho i ve vzorníkové dece.

Deku jsem šila z hvězdičkových látek, které jsem doma našla. Nějaké zbytky jsem dostala, ostatní byly zbytky z mých projektů. Je to deka pro Klubko a domluvily jsme se, že ji dostane Toníček a tak je na ní vyšito i jméno. Podobnou deku jsem šila z batik, ale tentokrát jsem měla omezenou barevnost, množství vzorů a také množství materiálu. Vyšla deka asi 130 x 170 cm, celá hvězdičková. Čtverce jsou po sešití ve velikosti 10, 20 a 30 cm. Zadní strana flanel, výplň hlazený vatelín 80. Když už jsem měla tu možnost, tak je to opravdu ta poslední deka, kterou jsem prošívala na Chrudoškovi. 






Omluva. Omlouvám se, že jsem Vás s rámem trochu zavedla. Ale já rám budu mít dál, i když budu určitě prošívat i pod strojem. Koupila jsem, už před vánocemi, rám jiný. Je to rám dokonce z třetí ruky a je malinko lepší a protože nabídka přišla, tak jsme se rozhodla ji využít. Ano, věci mají svůj čas. Někdy přijdou i když se tomu bráníme (už loni jsem velmi uvažovala o prošívání na zakázku). Takže pilně pracujeme na sestavení, vyztužení a vylepšení, abych mohla prošívání nabídnout i prošívání Vašich dek pro ty, kdo zatím sami prošívat nechtějí nebo nemohou. Nebo třeba zatím čekají na svůj čas naučit se deky prošívat.
Přeji krásné dny. Jana
Abych nezapomněla. Vendulka i Sára moc děkují za slovní podporu, které se jim dostalo. Speciální poděkování patří paní Romaně. 

9 komentářů:

  1. Jani, je nádherný ... ja tie klasiky štvorčekové milujem a nepravidelné zvlášť ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martin, děkuju. Já jsem to tady přehazovala půl roku. Je to rychlé šití a hlavně jsem se zbavila dalších zbytků. j.

      Vymazat
  2. Krásná deka. Prostě umíš, Pády. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju moc. Vykradla jsem sama sebe, ale velikostí zbytků se to nabízelo a možná se k tomu ještě někdy vrátím. Pady

      Vymazat
  3. Ta deka je zase tak nádherná.Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani. No musí se ti v posledních dnech škytat. Místo rámu bude hostovský pokojíček, tak už se těším na tábor. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Škytám.... oba jste úžasní......těším se moc

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.