neděle

Kalendářní rok

 je dlouhá i krátká doba. Když jsem se chystala prošít tuto deku, tak na mě vykoukla na Facebooku vzpomínka. Přesně před rokem jsem prošívala velkými spirálami vzorníkovou deku. Za tu dobu se toho mnoho stalo. Tenkrát jsem prošívala na průmyslovém stroji a myslela jsem si, že dál už to v  mém strojovém parku nepůjde. Když se probírám fotkami před rokem, tak jsou tam i takové, že jsem si připomněla, kdy a hlavně proč jsem se rozhodla, že koupím Borbálu (Bernina Q20) na stole.

Myslela jsem si, že Borbálou a mým starým rámem to skončilo. Ale pak to přišlo nějak samo, dostala jsem nabídku a rám jsem vyměnila. Opět za starší, ale trošku lepší. Věci se děly nějak mimo mne a za uplynulý rok se toho stalo opravdu hodně. Učinila jsem další rozhodnutí. Jsem si vědoma toho, že prošívání a quiltování je  přece jen činnost trochu náročná a ne každý má čas trénovat. Nebo nemá vhodný stroj. 

Dnes bych Vám tedy ráda nabídla prošívání Vašich dek. KLIK sem pro informace. 

Poděkování Evě za nabídku rámu a Monice za pomoc a podporu při mých quiltovacích činnostech

Deka prošitá na rámu 12. března letos.




A jak to bylo před rokem 10. března pod strojem na průmyslovém stroji:




Děkuji za Váš zájem. Jana s Vendulkou a Sárinkou.

6 komentářů:

  1. Šiješ i quiltuješ krásně, Jamalko. Držím Ti palce.

    OdpovědětVymazat
  2. .......držím palce,ať se daří!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jamalo,
    asi to sem úplně nepatří, ale musím ti napsat, jak moc inspirativní člověk pro mě jsi. Jak už roky sleduji tvé pokroky a snažím se potácet ve tvých stopách. Jak mě děsně moc pozitivně nakopáváš ve snaze o precizní deky a zároveň přiznáváš kouzlo nedokonalosti....dělej vše jak umiš nejlépe, jak zní jedna ze čtyř dohod ...ale umíme si odpustit i to, že jsme jen lidé a ne stroje.Moc ti děkuji, za inspiraci, za to, že když pochybuji, tak můžu k tobě nakouknout, že držíš směr...za to že jsi. Přeji ti vše dobré a prosím piš a foť dál. Pochopitelně se těším na knihu, bude mít čestné místo v mé knihovně. S úctou a pokorou Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani velké díky za komentář. Už vím o čem bude další příspěvek. Opravdu velké díky za podporu. jamala

      Vymazat
  4. Děkuju moc všem. Omlouvám se, že nereaguji, ale někdy se věci nedějí jak si člověk naplánuje. Jana

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.