pondělí

Čtyři krát čtyři kočičky

V posledních dnech mne zaměstnávaly dva projekty, které jsem musela udělat do určitého termínu. Jednak dárek k narozeninám, který Vám představím dnes a pak oprava kalhot, které jsem nutně musela mít na výstavě PPM. Ty představím později. Už sice proběhly Facebookem, nejsou tedy žádné tajemství, ale zase vím, co mám k nim napsat a co Vás zajímá.

Kočičky jsem snad začala včas, ale práce to byla nekončená. Vybrat vlny na podklad, vybrat vlny na kočičky. Háčkovat, mít zbytečně velké čtverce. Znovu háčkovat, začít háčkovat kočičky, pochybovat nad barevností. Když už jsem měla podklad a pár koček měla jsem pocit, že nebudou vidět. Takže začít našívat. Vždy navlékat příslušnou vlnu, kterou jsem často svědomitě uklidila. Vyšít očička, zdobení. Sešívat čtverce. Znovu navlékat vlnu v barvě kočičky a... našívat ocásky. Ještě poznatek. Kočky překryly velkou část vnitřního čtverce, takže tam, kde jsem úzkostlivě ladila nebo háčkovala z více vln, stejně nebylo nic vidět.

Hurá, top je hotový. Co dál. Rozhodla jsem se pro osvědčený postup - našít háčkovaný top na látku a došít polštář jako látkový. Našívala jsem na longarmu Bernina na stole a použila jsem miskovou patku, kterou lze výškově polohovat. Vzhledem k vlastnostem háčkovaného topu je to velký výhoda. Krásně se s ní pracuje kolem háčkovaných aplikací. Prošila jsem po čtvercích a kolem kočiček.

Návod KLIK SEM. Čtverce jsem háčkovala bez návodu, ale pak mi vycházely velké. Ale trochu jsem si čtverce dělala i tak po svém jak jsem zvyklá.

Velikost mého polštáře přibližně 47 cm. 





I v letošním chladném dubnu se dá někdy sedět venku na sluníčku a užívat si to.

 Krásné dny přeji. jamala.

1 komentář:



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.