úterý

Na čem pracuji

Když v rode 1998 vyšly knihy Horsta Schulze o modulovém pletení Nové pletení a Nové pletení móda pro děti s nadšením jsem zužitkovala všechny zbytky na různé dětské svetříky. Bohužel žádné foto z té doby nemám a výrobky jsem už rozdala. Před rokem jsem objevila ještě nějaký rozpletený kousek a udělala z něj dečku pro naše zvířátka.



A protože jsem si už dávno ve výprodejích Vlnapu nakoupila spoustu pletací příze, kterou jsem na oblečení stejně nepoužila, začala jsem plést deku i pro nás. Loni na podzim jsem tedy vytvořila první deku. Příze Lada a velikost je 150x140 cm, velikost čtverců 17+1+17 ok.




Už v létě jsem probrala zásoby a nachystala na další deku. Ale je lepší plést deku na podzim, protože začne-li se rozrůstat zahřívá už při pletení. Barvy bych si vybrala nějaké veselejší, ale když už vlnu mám... Nic složitého, opět jen čtverečky. Velikost 19+1+19 ok. Stránek o modulovém pletení je hodně, takže je zbytečný podrobný návod.

 Přeji pěkný den.