pondělí

Pouzdro na vějíř

Své výrobky jsem vždy fotila jen když jsem si náhodou vzpomněla. Fotit jednoduché poudro na vějíř, tak to mne už vůbec nenapadlo. Jenže je tu taky ten vějíř.
Když ho kolegyně přinesla a předvedla rozevření vějíře, nadskočila jsem na židli, je to opravdu rána. Tohle mi k němu napsala:

Vějíř je zbraní žen a hlavně mužů - učenců. Je to nenápadná zbraň vyrobená obvykle ze dřeva nebo bambusu, někdy také z kovu. Pokud slouží jako zbraň, je i bambusový či dřevěný vějíř okovaný, takže kromě hluku při rozevření (zastrašení nepřítele) může také zabít. Jinak se dnes používá hlavně ženami při cvičení sestavy tai-či s vějířem.
Nakonec jsem těch pouzder dělala postupně asi šest, ani nevím.
A tady je:



Pěkný den

Žádné komentáře:

Okomentovat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.