neděle

Trochu klasiky

Moje první patchworkové výrobky vznikaly díky několika encyklopediím a časopisům. Internet v té době vůbec nebyl samozřejmostí. Nákresy jednotlivých  bloků jsem si vybarvovala a spojovala ve vzory. Ráda se občas vrátím ke klasickým vzorům.
Květ prérie jsem vlastně ušila už loni a teprve teď jsem na přání přidělala i malé prostírky pod kafíčko.


Včera jsem sáhla po knize Markéty Zenklové Patchwork aneb Záplatování všemi směry a vybrala jsem si vzor Oblíbenec paní Brownové nebo taky Zuby pily a ušila hnědo oranžové prostírání.


 A ještě inspirace z knihy:

  Přeji pěkný den.

1 komentář:

  1. ahoj,také jsem takový samouk a patchwork jsem obdivovala vždy právě pro tyto klasické vzory. Moderní quilting se mi líbí,ale ráda mám právě takové vzory jako jsou na tvých prostíráních.
    Hezký večer libuše

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.