sobota

Eko tašky - eco bag

 Plátěné tašky s kapsou jsem šila s oblibou mnohem dříve než jsem objevila eko tašky.


Už někdy před třemi lety jsem vyhlásila usilovný boj igelitkám a začala šít skládací eko tašky. Nejdříve jsem šila z košil, pak i z jiných látek. Bohužel žádné z těch prvních jsem si nevyfotila.
Tyto jsem šila pro Plnou misku:


Jenže tašky do srdíčka jsou sice efektní, ale po rozložení také pěkně pokrčené a všechny materiály tedy nejsou vhodné. Poohlížela jsem se po jiném "modelu". Našla jsem spoustu možností a nakonec jsem upravila své oblíbené tašky s kapsou na tašky, které jdou jednoduše složit do tvaru obdélníku. Návod na tašku z kapsou.



Další možností je využití výšivky na kapsu:
Přeji pěkný den

2 komentáře:

  1. Nákupních tašek není nikdy dost, akorát musí být v ten správný čas na správném místě. To znamená v každé kabelce nejméně dvě. A ne je mít doma
    na háčku. Jako se to občas stává mě.
    Hezké, díky. Malu.

    OdpovědětVymazat