úterý

Stromečky

obrázky, prostírání nebo pohlednice...


Postup:
Sešila jsem proužky vánočních látek, bez ořezávání. Nevadí, když jsou šikmé, právě naopak. Z nich jsem nařezala stromečky: základna 14,5 cm a strany 14 cm.
Další možností je šít z menších zbytků na papír.
Na doplnění jsem rozřezala na trojúhelníky obdélník 14 x 9 cm.
Na kmen jsem sešila delší tmavý pruh 3,5 a světlé pruhy š. 7 cm. Ze sešitého pruhu jsem na spodní pruh odřezala 4 cm. Vše s přídavkem na švy asi 7 mm.




Všechny dílky jsem sešila na středový čtverec.












Čtverce jsem zarovnala a obšila pruhy š. 5 cm v délce strany čtverce, rohové čtverečky pak jsou 5 x 5 cm. Celý obrázek jsem olemovala zelenou a šila na obrácení, aby šlo lépe všít poutko na zavěšení.
Rohové čtverečky jsem zdobila svazováním, aby připomínaly dárečky.









 Přeji příjemné vánoční tvoření.