čtvrtek

Ponožky cestovatelky

Cestovatelky proto, že vznikaly výhradně při cestování. V autě po cestě na dovolenou nebo když jsem cestovala služebně. Bohužel mé služební cesty nejsou časté - bylo by více ponožek. Některé jsou moje, některé jsem darovala na Vánoce.
Používám jen vlnu se složením vhodným na ponožky. Ty pak dlouho vydrží a nosím je běžně i do pohorek. Vlna je často samovzorovací a tvoří drobné vzory nebo proužky nebo jejich kombinace. Ponožky pletu na čtyřech jehlicích. Začínám od lemu a nejraději mám klasickou patu, jak jsem se ji kdysi dávno naučila. Je spousta možností jak plést ponožky, snad se je jednou naučím.
Nakupuji u pí Měkynové v Gatexu, kde je také velký výběr od různých výrobců. Ona sama má asi přidělané jehlice k ruce a její úžasnou galerii je možné najít u ni v rubrice Moje práce.
  A tyhle jsou jen moje:
Přeji pěkný den.

4 komentáře:

  1. Paní Měkynová je šok. V komentářích jsem se tam dočetla, že plete 12 hodin denně! Kabelky má moc krásné, ale Tvoje ponožky na nožkách jsou ještě hezčí! :o) Hana

    OdpovědětVymazat