pondělí

Vyšívací stroj

Když jsem si jej kupovala, neměla jsem ani tušení co vlastně umí. A tak pro ty, které (kteří) jsou na tom podobně, jsem připravila malé shrnutí, které rozhodně nemá být návodem jak vyšívat.
Výšivky lze vyšívat na vyšívacím stroji nebo šicím stroji s vyšívacím modulem.

Vyšívá různé obrysové nebo plné výšivky, nápisy...
 Vyšívá třeba jen text, který si napíšu

Vyšívá křížkovou výšivku


 Vyšívá krajku

Vyšívá aplikace. Tedy přišije aplikace a většinou výšivkou ozdobí
Vyšívá (quiltuje) patch sendvič

Vyšívá a zároveň i ušije třeba pouzdro na nůžky, jednoduchou postavičku...
Je toho ještě hodně co jsem nedělala a tak mohu jen odkázat na další projekty, které lze s vyšívacím strojem vyzkoušet.
Krajkový andílek je z dílny nej šicí stroje, kde jsou další výšivky zdarma, včetně vánočních ozdob, které bych ráda ještě zkusila.
S prvními radami mi pomohla Monika. Spoustu rad jsem našla také v diskusi na Dámě o strojové výšivce.

 Přeji pěkný den