sobota

Modrá počtvrté

Především bych ráda vysvětlila, proč jsem ji tak dlouho nedodělala. Při tom svém přejíždění na chalupu a domů jsem díl sešitý z proužků na zadní stranu někde dobře uschovala. A zatím ani nenašla. Látku jsem tedy zvolila petrobarevnou. A protože nyní, když je deka hotová ho určitě najdu, tak pak spolu se čtverci, které mi naopak zbyly, bude ještě polštářek pro Vendulku.

Takže tady je prošívání a vždy přítomný pomocník:

A takto jsem používala talíř. Neprošívala jsem ale samostatná kolečka, ale jakési vlnovkové průběžné švy. Výsledný dojem jsou pak prolínající se kruhy:
Aby z toho vzešlo nějaké to prošívání (roh je zkreslený, ale musela jsem fotit se strany, aby bylo vidět prošívání):



A ještě k lemování. Dříve jsem lemovala z rubu do líce a prošívala na stroji. V poslední době jsem si oblíbila lemování z líce do rubu a ruční přišití lemu skrytým stehem. Ať lemuji dvojitým nebo jednoduchým proužkem, přebytečnou látku odříznu až po přišití lemu. Mnohem lépe se mi lem našívá.






Málem bych zapomněla. Ještě štítek.















Přeji pěkný modrý den.

12 komentářů:

  1. Už od začátku vypadala Modrá hodně zajímavě,finále je moc zdařilá deka...šikulka

    OdpovědětVymazat
  2. Mankote, ta je krásná!!! Moc se povedla, úžasně nakombinované látky, supr prošití a nakonec ta cedulka... Překrásná práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To muselo dát strašně moc práce. Jsou to nádherné výrobky.

      Vymazat
  3. i mně se líbil tvůj nápad na deku a musím uznat, že hotová deka je parádní!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné! Mám ráda pestrobarevné deky, navíc, když se můžu zbavit tolika zbytků naráz.

    OdpovědětVymazat
  5. Tušila jsem podle štítku,že to bude deka....,jen mi nešlo do hlavy,nač ten talíř. Je nádherná,jako všechna Tvá díla.
    *Kvítko*

    OdpovědětVymazat
  6. Ovšem toto je paráda!!! Tleskám!! Je nádherná...

    OdpovědětVymazat
  7. Modrá je planeta, kde můžeme žít
    Modrá je voda, kterou musíme pít
    Modrá je obloha, když vodejde mrak
    Modrá je dobrá, už je to tak.
    Oprava písně:
    Modrá je SKVĚLÁ!!!, už je to tak.

    S talířem jsi mě dostala. :o)
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Je dokonalá, já jsem si teda myslela, že jsi ji dělala tak dlouho, protože ti na ní pořád ležela kočička, je to jako u nás:-)

    OdpovědětVymazat
  9. ..ta musela být hrozně pracná ,krásné barvičky a prošití je fantastické ..ještě jsem takové neviděla.. deka je fakt krásná!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta mi utekla, objevila jsem ji až dnes, je nádherná, jako všechno ostatní. Snad budu jednou taky tak šikovná

    OdpovědětVymazat