sobota

Červenohnědý II


Na druhý přehoz na křeslo jsem využila i zbytky proužků. Námět opět podle knihy Kouzelný patchwork od Lise Bergene. Díly měly být stejně široké. Bylo mi ale líto odžezávat díl sešitý z proužků a tak jsem jednobarevný dílek střihla užší, aby mi vyšla šířka křesla. Prošívání melírovanou nití jsem přizpůsobila prvnímu přehozu a vzoru.

Zkusila jsem quiltovací spony místo špendlíků při šití lemu a pracovalo se mi s nimi docela dobře.









Křesla jsou ve stejné místnosti, ale každé ve svém koutku. Tyhle krasavce jsem našla vyhozené v naší ulici někdy před 15 lety.
Přehozy mi při focení neustále bral vítr a  veškeré rovnání bylo marné.



Přeji pěkný den
☼ Mám velkou radost přehozy jsou pro někoho inspirací. Však mi to také trvalo, než jsem se do nich pustila. J.

13 komentářů:

  1. krásné jako vždy. A ty užší jednobarevné proužky jsou zajímavé, dávají tomu šmrnc

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, zase krásná práce - moc pěkně k sobě obě křesla ladí, moc pěkný i druhý přehoz.
    Dana K.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné,ako všetko tu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné přehozy, inspirovala jsem se s dovolením, ušiji přehozy mamince na podobná křesla.

    OdpovědětVymazat
  5. ... nádhera, máme taky takové krasavce a taky by si zasloužily nové potahy, zkusím to

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale nádhera!! Jani, na zahradě máme stejná křesla - asi Tě budu kopírovat! :o)) Ty barvičky máš nádherné!!

    OdpovědětVymazat
  7. ...tohle kdyby vidělo moje balkonové křesílko...
    Máš je překrásná,
    budu muset i mému křesílku udělat radost.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  8. užasné,nádherné opravdu se mi hrozně líbí ♥
    Dala jsis s nimi velkou práci,jsi moc šikovná !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak také kreslá sa dnes na aukre a pod. predávajú za dosť vysoké ceny! A s přehozmi úplne ožili, i do moderného interiéru musia byť bomba! Krásna práca!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Dnes se zdá opravdu k neuvěření, že taková křesla někdo mohl vyhodit. Kdyby je teď viděl s tvými krásnými přehozy, tak bude litovat.. Barvy jsou opravdu krásné, skvělá kombinace - přestože je tam červená, nejsou holčičí.

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi vydarené! Krásne farby a to, že nie sú úplne rovnaké im ešte viac pridáva na originalite.

    OdpovědětVymazat
  12. Beautiful quilts! I love your color scheme.

    OdpovědětVymazat
  13. juuu, nadherna kresilka a moc krasny jsi jim vymyslela oblecek o:-)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že jste se u mne zastavili. Moc děkuji za Vaše komentáře. jamala