úterý

Tak trochu romantiky

Na přání pro kamarádku. Látky si vybrala, já jsem jen vybrala doplňkové látky. Její dcera je přesvědčená, že to šiju jen tak jako mávnutím proutku. A já přitom byla ráda, že jsem to vůbec byla schopná nafotit alespoň takto:

Vyšívací souprava:
Košík potřeboval obšít, aby se v něm dala rozdělaná práce přenášet, pouzdro je na nůžky a další nezbytnosti, jehelníček jsem přidala, na co jsou sáčky, to nevím.

Levandulová souprava:
Vyztužené prostírání je prošité ve středovém čtverci opět do tvaru čtverců. Košíček byl přídavek na poslední chvíli.















Souprava s ptáčky:
 
Polštáře i prostírání je proquiltované.







Přeji jen slunečné dny.


Moc děkuji, všech komentářů si hodně vážím.  Tohle jsem dávala dohromady opravdu delší dobu. Jana

18 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To je zase nádhera. Se kochám. Líbí se mi obě soupravy. Ono to opravdu vypadá, že mávnutím kouzelného proutku máš hotovo. ;-)
Dáša :-)

Anonymní řekl(a)...

už nemám slov.....:)super
*Kvítko*

Lenka řekl(a)...

Ten koš je boží!Prostírání, polštářky...všechno! Nádherné!

Vlasta řekl(a)...

Krása, všechno je tak perfektně vypracované, ta vyšívací souprava mě tedy opravdu dostala!
Přeji krásné dny :)

Katarina řekl(a)...

Wow, cítila som sa tu ako v Provensálsku :) Všetko krásne, prepracované, romantické a levanduľové :)

Amelie řekl(a)...

Nádhera. Jedním slovem krása.

Jitta řekl(a)...

Je to opět móóóc pěkné šitíčko....super quiltování

Joanna řekl(a)...

Cudowny zestaw do haftowania!!!!!! Podkładki i poduszki też piękne. Bardzo pięknie szyjesz, podoba mi się wszystko:)

Věra řekl(a)...

Moc krásné ... ale košík z první soupravy, ten je nej nej ... krásný den

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

týýýjo, nádhera. Nediv se, že si dcera kamarádky myslí, že to šiješ jako mávnutím kouzelného proutku, protože je to neuvěřitelné a nepochopitelné jak to děláš aniž bys neuměla kouzlit :)

Anonymní řekl(a)...

Teda Jani...opět lapám po dechu...romantiku máš v krvi!
Posílám jedničku s hvězdičkou.
Pa Hana :o)

KatkaB řekl(a)...

Přenádherné, já ani nemám slov, je to radost pohledět:-))

monika řekl(a)...

Ahoj Jani,
ač to tak nevypadá, dívám se na Tebe téměř každý den..:-) Ty máš Tvé věcitotiž vždy tak krásně propracované a dokonalé, není tam žádná " upocenost", prostě "profi", takže to asi hodně lidí vnímá, že je to jako" mávnutí kouzelným proutkem" a raz dva hotovo.. A taky jsi hodně produktivní. Levandulové prostírky voní až sem...:-)
Jinak se za Tebou musím stavit. Nejsem schopna zavolat. Mám už měsíc talířomisku. Tak třeba se zadaří. Tak pořád krásně tvoř. Monika D.

aca řekl(a)...

no ten košíček a ty pouzdra jéé...asi se opakuji,že moooc pěkné

Jana řekl(a)...

máš to moc nádherné - všechno. A opravdu to vypadá, že mávneš proutkem, usměješ se na stroj, a máš hotovo:-)) Krásně hotovo.

Anonymní řekl(a)...

Je to opravdu moc a moc krásné :) m.

Anonymní řekl(a)...

KRÁSNÁ SOUPRAVA! MILUJU LEVANDULE :)

Anonymní řekl(a)...

Všetko veľmi pekné!!!! Marta