neděle

Ušij to, nevím co...

I když ne tak docela. Měly to být polštáře, které má kamarádka pro někoho, koho vlastně ani moc nezná. Nevím do jaké domácnosti, spíš asi ke kožené sedačce a tak jsem stvořila toto:

Ke vzoru se nějaké ozdobné prošívání nějak nehodilo a tak jsem zvolila opět "talířovou" metodu. Zadní strana je z hnědé vzorované látky látky.
A ještě musím dodat, že zapracovalo "kouzlo" fotografie a dva materiály jsou na fotce jinak barevné než ve skutečnosti.







Středy jsem zkusila podle knihy, ale postup byl zbytečně komplikovaný. Švy se pak sežehlily k jedné straně a uprostřed vznikla jakási kostička ze švů. Přišlo mi to dost silné a přes látku se to protlačovalo a tak jsem u dalších polštářů zvolila švy průběžné a obyčejné rozžehlení.
A ještě nějaké odkazy. Takto to vypadá, když se šije celá deka a když to někdo umí.
Fotonávod třeba tady nebo tady





Přeji pěkný den

8 komentářů:

  1. Tak ty jsou parádní! Koukala jsem na to tvé talířové prošívání a asi to taky zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  2. naozaj univerzalne vankusiky, isto by v kazdej domacnosti nasli miesto, dobre si to vymyslela !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Jani....za tu dobu,co já se flákala jsi vytvořila opět krásná dílka. Jsi "akční nezmar" :)))!
    Máš můj obdiv.......K.

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné polštářky. Myslím si, že jsou velmi univerzální, barevně neutrální a budou se hodit všude. Jsi šikulka. Ty středy jsou moc krásné.....:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jani díky za inspiraci, jdu to študovat. A ty látky vypadají spolu moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, jako vždy nádherné, krásné polštářky, skvělá kombinace barev, která se jistě hodí všude. A pro mě zase spousta inspirace...!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak a zapomněla jsem se podepsat :-))
    DanaK.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera!
    ... A kdy pronikneš na YOUTUBE Ty?
    Pouštěla bych si Tě před spaním!
    A jak ráda! :o)
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat