sobota

(Ne)mystery

Dokončila jsem mystery o kterém jsem psala. Musím se přiznat, že pro mne to mystery už nebylo, protože jsem začala šít až byl celý návod odkrytý a mohla jsem si vybrat více vzorů látek.
Dlouho jsem si nevěděla rady s prošíváním. Nakonec jsem prošila uprostřed úzkých pruhů a kolem větrníků. Detaily jsem dodělala ručně a jako šablonu jsem použila misku a hrníček.
Ubrus jsem nepodkládala vatelínem, ale vložila jsem mezi látky kaliko. Možná by stačilo jen podložit bez další výstuhy, látky jsou hodně pevné.
 
Pěkný den přeji

10 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Jani,no to je zase nádhera.Chodím k Tobě moc ráda nakukovat.

likaf řekl(a)...

Moc, moc, moc pěkné

Jitta řekl(a)...

Jani,opět perfektní dílko...moc příjemné sladění láteček

Ajka řekl(a)...

nádherné větrníky!

AnnyDuchy řekl(a)...

Tak tohle je opravdu luxusní kousek. Nádhera.

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

moc se mi líbí to prošití

Unknown řekl(a)...

je to moc krásné, Daja

Anonymní řekl(a)...

Opět skvostné dílo. Dáša :-)

Anonymní řekl(a)...

Jani....nechápu,proč máš tak rozsáhlý strojový park,když v ruce šiješ,jak ten nej.....šicí stroj :)))
*Kvítko*

Renata řekl(a)...

Ach to je krááása !!! A jak precizně vypracované to náš ♥