neděle

Vánoční Redwork

Náhodou jsem objevila mezi svými výšivkami tuhle vánoční. Je jich vlastně celá sada, ale kde a kdy jsem ji kupovala, tak to netuším.
Byla jen do malého rámečku, trochu jsem ji zvětšila a ušila polštář.



Klidné dny přeji. Jana

9 komentářů:

Lenka řekl(a)...

Jani... Jako bych rázem byla u babičky.. To je krása...A voní vzpomínkami...♥

Jill řekl(a)...

moc krásný polštářek :)

mdupka řekl(a)...

napadlo ma presne to iste ako Lebnku :) ako u babičky :) ... krásne !!!

verpa řekl(a)...

Roztomilá výšivka a taky jsi krásně zkombinovala látky.

Dagmar řekl(a)...

Přesně jak píše Lenka. Krásná romantická vzpomínka. :-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

tyhle výšivky mě taky lákají. Mít víc času.

♥ máš to neomylně krásné

Anonymní řekl(a)...

To je nádhera...sedím u svojí babičky, která při vyprávění vyšívá a popíjíme voňavý bylinkový čaj...moc díky za tu vzpomínku.
Mimochodem babi měla šicí stroj značky Lada.
Pa Hana :o)

Renata řekl(a)...

ach to je nááádhera a pokud se nezadívám blíže na detail,ani by jsem nepoznala,že je vánoční :o)
tyto barvičky velice lahodí mému oku. Velmi se ti povedl !!!

mika řekl(a)...

je krasny ♥ ♥ ♥ ♥