úterý

malá a Velká a tak

Co prý se mnou je. Nepodlehla jsem převánočnímu šílenství, já už tak nějak odpočívám. A tak za mne pracuje vyšívák a vyrábí krajkové ozdoby a já jednou za čas přiháčkuju další řadu svého věčného nákrčníku.
Takže při tom mém přehození na nižší rychlost mám zatím jen tyto drobnosti:

malá a Velká srdíčková kabelka

Na přání pytlíčky na dárky od moře se strojovou výšivkou. Jsou docela malé, šířka 7cm a výška 9 cm po mašličku. Stužka je všitá do švu na zadní straně pytlíčku. Celkem jich bylo něco před dvacet kousků:
Krásné předvánoční dny

6 komentářů:

  1. Krásné srdíčkové taštičky, a ty strojové výšivky se mi moc líbí. A děláš dobře, že odpočíváš, odpočatá mamina je na vánoce nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, předně děkuju moc za milé komentáře, od tebe mě vždy obzvlášť potěší! A tvé taštičky jsou nádherné! Látkou i perfektním ušitím! Díky tobě a tvým odkazům jsem se naučila ten typ té menší a jsou vždy skvělé! A pytlíčky - výšivky nádherné a jinak to musela být pěkná piplačka! A jen odpočívej, já také nijak neuklízím, teprve musím zadělat na nějaké pečivo a manžel včera nahazoval špaletu u okna v kuchyni, takže o lesku v domácnosti vůbec mluvit nemůžu, ale vždyť je to jedno, že!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tedy jedeš....tolik krásných věcí...prostírky, deky, pytlíčky, taštičky....:-D Jsi šikulka a navíc pěkně rychlá....:-D

    OdpovědětVymazat
  4. krása ... taštičky i pytlíčky ... a ta výšivka vypadá perfektně, to musela být fuška vzhledem k počtu pytlíčků??? obdivuji:-))) přeji krásný adventní čas Mara

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné taštičky!!! A pytlíčky jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  6. bereš to za správný konec ... odpočinek je také potřeba !
    Taštičky a pytlíčky jsou kouzelné.
    Pohodové svátky i tobě

    OdpovědětVymazat