neděle

Kytičkuju

Aspoň trochu jsem si zavyšívala. Tyhle kytky, tak trochu ze světa fantazie, jsem si hodně oblíbila. Vyšila jsem ještě jednou a tentokrát i skupinku...
 a vznikla sada prostírání:
Poznámky.
Pěkný den přeji.

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

moc se Ti to povedlo....:)
*Kvítko*

mdupka řekl(a)...

krásne kvetinky, ako akvarelová maľba ...

Hanki řekl(a)...

Moc hezke :)

Ajka řekl(a)...

moc krásně kytičkuješ:-)
Ajka

Jill řekl(a)...

teda to je nádhera!

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Ahoj Jani, ty výšivky jsou překrásné. A ty je vždycky tak krásně zarámuješ :)

Marie Králová řekl(a)...

Krásná kytičková fantazie.

DanaK. řekl(a)...

Ahoj Jani, nádherné kytičky i celé prostíráníčko! Tyhle kytičky se mi moc líbí, jsou jako namalované, mají takový jakoby šmrc a tahy štětce....

mika řekl(a)...

A znovu nadherka!!!! mas moc sikovne prstiky a tie kvetinky su prekrasne !!!!

Monika řekl(a)...

Pěkňoučké.....:-D

Renata řekl(a)...

opravdu nááádherné kytičky ... zajímalo by mě kde jsou k sehnání ??? Taky by jsem je užila "o)
Krásně jsi to ušila ♥

Anonymní řekl(a)...

U vás už jaro klepe na dveře! A je ozdobeno krásnými kytičkami. Nádhera.
Pa Hana