čtvrtek

Slípky a slípky

Vlastně jsem se na velikonoční šití nechystala. Ale když mi kamarádla poslala fotku svého prostírání, zkusila jsem je taky. Barvy ladí s mými letošními režnými slepičkami a Hance tímto děkuji za inspiraci. Kdybyste je ještě chtěly stihnout, návod najdete tady. Snad vás ta zima venku neodradí.

Poznámky
Přeji krásné velikonoční přípravy. Jana

21 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Jani , zase prímové šití. Slepičky jsou bezva.M.

Dagmar řekl(a)...

Jé, to jsou krásné prostírky. :-)

Anonymní řekl(a)...

ty jsou sprááávný :)
a moc pěkná komb.barev.
*Kvítko*

Ajka řekl(a)...

Hmm, to se mi líbí:-)
Ajka

Hanka V. řekl(a)...

Jestli snesou i vajíčka:-))) Moc krásné!

Anonymní řekl(a)...

Jani,zase krásné,ostatně jako vždy. Zdeninka

Anonymní řekl(a)...

Krásná barevná kombinace a úžasné pařátky! Kvok.
Pa Hana

mdupka řekl(a)...

Krásne sliepočky !

DanaK. řekl(a)...

Jani, slepičky nqa proatírání i stojící jsou moc pěkné!

vexa řekl(a)...

Jsou boží :-)

Jitta řekl(a)...

Jani...slepičky jsou super,díky za odkaz.
Hezký nadcházející víkend Jitka

Jill řekl(a)...

krásné slípky :) sice šít neumím, ale tak se mi líbí, že to snad zkusím
Jitka

Anonymní řekl(a)...

Opět luxusní šití... Moc se mi líbí... lenkatrun

Lenka řekl(a)...

Pěkný kurník sis pořídila, jen co je pravda! :o))))

Lenka/Lilienka řekl(a)...

I kdyby mě mělo bacit, tuhle slepičku prostě do velikonoc spíchnu, jinak si velikonoční kafe nedám :-) Je nádherná a děkuji za odkaz.

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

fascinuje mě jak umíš vybrat barvy. Já vždycky sedím před komínkama a nějak to na mě nepřichází :)

Renata řekl(a)...

prostírání je dokonalé !!!
uplně ho vidím na velikonočním stole !!!
Moc se ti povedlo a děkuji za ispiraci ♥

Marianne´s hantverk řekl(a)...

Fina bordstabletter med härliga hönor.

Janka řekl(a)...

To je krásné!! Kdybych to tak uměla...

jamala řekl(a)...

Děkuji, já to ani nevymyslela, jen ušila. Jana

Iv G řekl(a)...

Já jsem se nechala taky inspirovat - jen jsem dlouho hledala u koho!! no jasně - u tebe!!!! prostíráníčko u mě už slouží ♥♥děkuji Iva