středa

S Jarouškem na zahradě

Konečně máme elektřinu v přístřešku, tak jsem to využila a nastěhovala jsem se s Jarouškem (kdo neví, je to šicí stroj) na zahradu. Jarouškovi se na zahradě líbilo a šil jak už dlouho ne, ale výlet do Strimy ho stejně nemine. Konečně jsem se pustila do šití z látek, které koukají z alba Na čem pracuji. Děkuji všem, kdo tam zavítají i když zrovna nemám příspěvky v blogu. Deka je pro starší dámu, která nemá ráda moc výstřední kousky. Abych pravdu řekla, budu si muset pak dát i něco barevnějšího.





A ještě kousek z toho, co zrovna prošívám.
 Pěkné letní dny přeji. Jana

9 komentářů:

  1. Jarouškovi to na terase pěkně sluší. Že bych tedy taky Karla vyvětrala??? :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný letní kout na práci! Holky, neučte ty své chlapy na vycházky ven, ať to nenakazí i ty naše ostatní:-) Takové věci se rychle rozkřiknout po rozvodné síti:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. no waw, máš to super na teraske ... !!! ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Jani, ty máš perfektní zahradní kout a máš tak vzorně uklizeno na stole!! Prošívání je moc hezké, a čtverce na deku se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Januska Ty si to paradne vymyslela,ze by som aj ten moj vyvencila vonku????:))) zase pripravujes nadherku,vyzera to fantasticky.... som tusila ,ze nieco uz pokusas :))) paaaaaaaaaaaaaaaaa
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. super nápad ! Mě to šití v tomto parnu nejde,ale také jsem nastěhovala stroj do pergoly a aspoň jsem v rychlosti dětem obšila lem trampolíny "o)

    Ta deka bude určitě opět nááádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, jo... tvá fantazie nemá hranice... ovívána větříkem, dýchajíce venkovský luft a kochajíce se kořenovou čističkou tvoříš svá úžasná dílka... nádhera!!! :o)
    Tož já budu alespoň štrikovat na zahrádce ve stínu aronie.
    Pa Hana

    OdpovědětVymazat
  8. Jamalko, takový nádherný šicí koutek Ti upřímně závidím. :o) A deka pro starší dámu bude úžasná, to je jasné z toho mála, na cos nás nechala jedním vočíčkem kouknout. :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ale ta červeno-šedá kombinace vypadá úžasně!! Na to se těším, až bude hotovo.

    OdpovědětVymazat