úterý

Kroužím, podruhé

Rozhodně dnes nebyl moc den na focení. Barevně je nejlepší první fotka, ale jak je našívání plastické si musíte domyslet. Vymýšlela jsem něco střízlivého a napadlo mne to takto. Kytička je opět podle knihy Háčkované krajkové luční kvítí. Ušité stejně jako předchozí taštička pomocí šicího kružítka a patky na našívání šňůrek. Mně je mnohem bližší varianta první - barevná, jenže mi to nedalo a musela jsem to prubnout i tak trošku romanticky.


A že je to kroužení návykové, kroužím dál... ani všechny ty nápady nebudu schopná zrealizovat.
Krásné dny. Jana

16 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

Pěkně si kroužíš. Jen tak dál. M.

Hanka V. řekl(a)...

No to je fakt, vznikají ti pod rukama parádní kousky. :-)

Ajka řekl(a)...

Jani krásné:-)

Anonymní řekl(a)...

Jejda....ty už máš další. Kroužíš,jak vlaštovka....kráné :)
Hlavně neuleť,kam bychom se chodily kochat :))))

Bella a Sebastian řekl(a)...

Fakt moc hezké:-)

Anonymní řekl(a)...

Já to snad už nerozchodím... to je zase bomba. Nádhera.
Kružítko znám jen ze školy...
Pa Hana

Ella řekl(a)...

Je to krasne ,jen krouzkuj dal.

vexa řekl(a)...

Vypadá to jako fajn hračka. Jsem zvědavá co ještě vykroužíš :-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani je to úžasné! Když tebe vyhecuju k něčemu tak úžasnému, to je neskutečně úžasný pocit.
Kabelky jsou krásné obě. A ta první je mi taky bližší :)

Dana K. řekl(a)...

Ahoj Janí, moc ti chválím tvé šití s kružítkem - je nádherné, moc a ty úžasná, co dokážeš vymyslet, vytvořit i včetnhě postupu pro ostatní!! Dana

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Jani , krásná ..tahle taštička se mi moc líbí ...že Ty jsi domluvená s Leničkou ,aby jsi nás lanařila .....:-DDDD
JÁ SI MUSÍM TO KRUŽÍTKO KOUPIT,JEN NEVÍM JESTLI BUDU TAKTO ŠIKOVNÁ ...TY SI MOC !!

Anonymní řekl(a)...

Moc hezky kroužíš,Zdena

Handmade by Hanki řekl(a)...

Moc hezke krouzeni :) tasticka je nadherna. Take je rada siju :) ale krouzeni jsem jeste nezkousela :)

Lenka řekl(a)...

Paráda!!

Marianne´s hantverk řekl(a)...

Dina väskor är så vackra.
Hälsningar Marianne

danku řekl(a)...

VELKÁ,VELKÁ, VELKÁ krása!