neděle

Vyšívání - ručně i strojem

Něco pro Deky z lásky. Aplikace kočičky je opět 3D pro Denisku (projekt 76). Šila jsem podle vlastního návrhu, inspirováno dětskou knížkou.
A když z lásky, tak růčo. Křížková výšivka pro Péťu (projekt 82). Podle časopisu Rakam.
A ještě medvídci pro Anitku (projekt 78). Podle časopisu Rakam. Jestli se vám zdá, že už jste je u mne viděli, tak ano. Kdysi dávno jsem je šila pro svého syna.

Jak čas běžel, už můj syn v pokoji nemá medvídky. Zato má novou podzimní výzdobu. Krajkovou. Strojová výšivka je z Urban Threads.

Pro samé obrázkování a redworky to vypadalo, že už nebudu šít nic podzimního. Ani čas, ani nápad. Jenže ve čtvrtek přišla Lenka se svými lístečky a ty mne dostaly. Zatím mám jen rozpracováno - můj víkend byl tentokrát krátký a ještě jsem neodolala a vyrazila s Vendulkou čerpat podzimní inspiraci do lesa. A že to byly barvy. Nádhera. Tak alespoň ukázka mého nedokončeného šití.


Krásný podzim. Jana

7 komentářů:

  1. Jani, všechny obrázky máš krásné! Obdivuji! A nejvíc se mi asi líbí lístečky....

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny obrázky jsou moc krásné. A listy jsou přmo úžasné:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zase a opět krása a lístečky óóóóó

    OdpovědětVymazat
  4. Jani krása všetko .. ale na ten projekt s lístkami som veeeľmi zvedavá, už teraz vyzerá úžasne !!!

    OdpovědětVymazat
  5. no to je nááádhera !!!
    a ty helowenské výšivky jsou naprosto fantastické !!!
    Jedeš na sraz dek z lásky ??? neviděla jsem tě v seznamu .Ráda by jsem tě poznala osobně :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno je zase velká nádhera!
    Zdena,Teplice

    OdpovědětVymazat



Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.